پیش‌بینی ۱۰ روز پیش بیرانوند: اوسمار دیگر به پرسپولیس برنمی‌گردد

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس، حدود ۱۰ روز پیش خبر از جدایی اوسمار ویرا از این تیم داده بود که پیش‌بینی او درست از آب درآمد. بیرانوند که رابطه نزدیکی با ویرا داشت، معتقد بود این مربی برزیلی با وجود پیشنهادهای مالی بهتر، قید پرسپولیس و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را زده است.

علیرضا بیرانوند حدود 10 روز قبل صراحتاً گفت اوسمار دیگر به ایران برنمی‌گردد.

به گزارش فارس، علیرضا بیرانوند که رابطه خوبی با مربی برزیلی داشت حدود 10 روز قبل گفت بعید می‌دانم ویرا دوباره به ایران برگردد و سکان هدایت پرسپولیس را در دست بگیرد.

آن زمان خیلی‌ها حرف دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس را جدی نگرفتند اما با گذشته زمان مشخص شد که او از یک سری مسائل اطلاع داشته و شاید بتوان گفت نزدیک‌ترین بازیکن به اوسمار بوده که پیش‌بینی‌اش درست درآمده است.

10 روز قبل کمتر کسی حتی فکرش را می‌کرد که اوسمار ویرا قید پرسپولیس و حضور در لیگ نخبگان آسیا را بزند اما انگار قهرمانی با سرخ پوشان برای او مزایای زیادی داشته و با پیشنهادات مالی مناسب‌تری مواجه شده است.

پرسپولیس آخرین بار به ویرا پیشنهاد 500 هزار دلاری داده بود در حالی که شنیده می‌شود یکی دو تیم دیگر که این مربی را می‌خواهند، مبلغ بسیار بالاتری را به او پیشنهاد داده‌اند.

بیرانوند در جشن قهرمانی پرسپولیس هم به شوخی گفته بود من و سروش رفیعی باید از ویرا حق دلالی بگیریم چرا که او را سرمربی پرسپولیس کردیم ولی همین شوخی نشان می‌داد که رابطه او، سروش و البته چند بازیکن دیگر پرسپولیس با اوسمار ویرا بسیار خوب است و شاید هم به همین دلیل بیرانوند زودتر از همه خبر داشت که مرد برزیلی قصد بازگشت به کشورمان را ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان