مسی: نیمکت مربی‌گری را دوست ندارم، اما فوتبال زندگی من است

لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی، در آستانه ۳۷ سالگی به فکر دوران پس از فوتبال خود افتاده است. او در مصاحبه‌ای با ESPN اعلام کرد که علاقه‌ای به مربی‌گری ندارد، اما فوتبال بخش جدایی‌ناپذیر زندگی او خواهد بود.

فوق‌ستاره آرژانتینی تیم اینترمیامی درباره برنامه‌های آینده خود پس از پایان دوران حرفه‌ای در مستطیل سبز صحبت کرد.

به گزارش فارس، «لیونل مسی» برنده هشت توپ طلای جهان  در آستانه 37 سالگی است و آویختن کفش‌هایش، موضوعی است که او ناگزیر است درباره آن شروع به فکر کردن کند.

مسی همواره در زمین فوتبال به‌عنوان یک رهبر در باشگاه‌ها و تیم ملی کشورش بوده است اما خود را نمی‌تواند روی نیمکت مربی‌گری ببیند.

قهرمان جام جهانی 2022 قطر به شبکه ESPN گفته است: «همیشه گفته‌ام که نمی‌توانم خودم را به‌عنوان یک مربی ببینم. من علاقه‌ای به این کار ندارم اما فوتبال و زندگی پائین‌وبالاهای زیادی دارد که هرگز از آن خبر ندارید».

مسی در ادامه گفت: «هنوز هم بحث مربی‌گری را سخت می‌دانم اما این چیزی است که با فوتبال مرتبط است، چراکه این زندگی من است و من آن را دوست دارم».

در حال حاضر مسی برای اضافه‌کردن عناوین و جام‌های بیشتر به تالار افتخارات خود متمرکز است. آرژانتین در حال آماده‌شدن برای دفاع از عنوان قهرمانی کوپا آمریکاست و مسی هم رهبری آلبی‌سلسته را برعهده دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان