بوفون: ایتالیا را دست‌کم نگیرید! لاجوردی‌ها با قدرت به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی هستند

جان‌لوئیجی بوفون، اسطوره فوتبال ایتالیا، به رقبای این تیم در یورو ۲۰۲۴ هشدار داد که ایتالیا را دست‌کم نگیرند. او معتقد است که لاجوردی‌ها با وجود حضور در یکی از سخت‌ترین گروه‌ها، با قدرت به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خود هستند.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی ایتالیا به رقبای این تیم در مسابقات یورو 2024 هشدار داد که کشورش را دست‌کم نگیرند.

به گزارش فارس، «جان لوئیجی بوفون» دروازه‌بان اسطوره‌ای پیشین تیم ملی ایتالیا می‌گوید لاجوردی‌ها در مسابقات یورو 2024 دست‌کم گرفته می‌شوند اما تیم «لوچانو اسپالتی» هم استعداد و هم نگرش کافی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود را دارد.

ایتالیا که نتوانسته در 2 دوره گذشته راهی مسابقات جام جهانی شود، به سختی و پس از تساوی مقابل اوکراین در دیدار نهایی مرحله مقدماتی یورو 2024 توانست بلیت سفر به آلمان را رزرو کند.

ایتالیا در یکی از سخت‌ترین گروه‌های یورو 2024 با تیم‌های اسپانیا، کرواسی و آلبانی حضور دارد و بعضی‌ها گفته‌اند شاگردان اسپالتی از شانس کافی برای رسیدن به مرحله حذفی برخوردار نیستند؛ با این حال بوفون از صعود تیم ملی کشور مطمئن است.

قهرمان جام جهانی 2006 آلمان در آستانه آغاز مسابقات یورو 2024 به خبرنگاران گفت: «معتقدم تیم ملی ایتالیا دست‌کم گرفته می‌شود. یک ترکیب رقابتی به آلمان رفته است، مخصوصا برای تقویت شخصیت تمام بازیکنان».

بوفون در ادامه گفت: «این چیزی است که من را بیشتر از هر چیزی شگفت زده و خوشحال کرده است؛ دیدن احساس تعلق آن‌ها به کشورمان و پیراهن ایتالیا».

کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا همچنین گفت: «چهار، پنج یا 6 بازیکن ایتالیا در کلاس جهانی هستند. ما گروه فوق‌العاده‌ای داریم اما ما چند بازیکن بزرگ هم داریم که می‌توانند به ما کمک کنند تا تورنمنت خوبی را پشت‌سر بگذاریم».

بوفون 176 بار با پیراهن تیم ملی ایتالیا به میدان رفته و سرپرست هیأتی خواهد بود که همراه با تیم ملی ایتالیا راهی آلمان شده است.

ایتالیا که در یورو 2020 با شکست انگلیس در فینال ومبلی به مقام قهرمانی رسید، ماجراجویی خود در یورو 2024 را روز شنبه و مقابل آلبانی آغاز خواهد کرد و پس از آن به مصاف اسپانیا و کرواسی می‌رود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان