ماهان شبکه ایرانیان

حجت‌الاسلام خراسانی:

جلد دوم دانشنامه قرآن کریم در سال جاری منتشر می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه: مدیر گروه دائره‌المعارف‌های قرآنی مرکز فرهنگ و معارف قرآن از انتشار جلد دوم دانشنامه قرآن کریم ویژه نوجوانان در سال جاری خبر داد.


به گزاش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی،حجت‌الاسلام و المسلمین خراسانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: تا کنون یک جلد از دانشنامه قرآن کریم ویژه نوجوانان ارائه شده و امیدواریم امسال بتوانیم جلد 2 آن را ارائه کنیم.



مدیر گروه دائره‌المعارف‌های قرآنی مرکز فرهنگ و معارف قرآن ادامه داد: از سال گذشته این کار برای انتشارات پژوهشگاه فرستاده شده اما با توجه به حساسیت کار و نیاز به صفحه آرایی، تصویر پردازی و طراحی مناسب، از انتشارات پژوهشگاه خواستیم مدل جدیدی برای کار ارائه کنند که هم اکنون مشغول آماده سازی آن هستند.



وی در ادامه بیان کرد: سعی کرده‌ایم جلد 2 با نقایص کمتری ارائه شود و جذابیت بیشتری برای نوجوانان داشته باشد.



حجت‌الاسلام و المسلمین خراسانی به انتشار دانشنامه‌های تخصصی اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از کارهایی که انجام شده این است که با انتخاب مقالات همسو از دائره‌المعارف قرآن کریم، مجموعه‌ای از دانشنامه‌های تخصصی را هم ارائه خواهیم کرد که تاکنون دانشنامه اعلام در 4 جلد ارائه شده و دانشنامه اخلاق قرآنی در حال نهایی سازی است که در صورت آماده‌سازی در قطع رحلی منتشر می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان