وزیر اطلاعات : مردم به ادامه مسیر دولت سیزدهم رأی خواهند داد

وزیر اطلاعات افزود: مردم ایران در انتخابات پیش رو رییس جمهوری را از جنس خدمت و در تراز آیت‌الله رییسی برگزیده و به ادامه مسیر خدمت بی‌منت دولت آیت‌الله رییسی، دولت سیزدهم و تداوم آن رأی خواهند داد.

وزیر اطلاعات گفت: انتخابات پرشکوهی را در تیرماه شاهد خواهیم بود تا مردم کشورمان بار دیگر با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی پاسخی دندان‌شکن به دشمنان و بدخواهان نظام بدهند.
 
به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب عصر پنجشنبه در یادواره شهدای اطلاعات در اردبیل اظهار داشت: انتخابات پرشکوهی را در تیرماه شاهد خواهیم بود تا مردم کشورمان بار دیگر با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی پاسخی دندان‌شکن به دشمنان و بدخواهان نظام بدهند.
 
وی تصریح کرد: روح شهدا زمانی از ما شاد خواهد شد که همواره حضور در صحنه را به عنوان پشتیبانی از نظام مد نظر قرار دهیم و پیرو خط ولایت باشیم.
 
وزیر اطلاعات به حادثه تلخ سقوط بالگرد و شهادت رییس جمهور و همراهانش اشاره کرد و گفت: هر چند این حادثه تلخ و ناگوار بود، اما ثابت کرد که رهروان مسیر خدمت لحظه‌ای از آرمان بلند خود دست نمی‌کشند و در سخت‌ترین شرایط نیز همراه و همسو با مردم هستند.
 
خطیب افزود: مردم ایران در انتخابات پیش رو رییس جمهوری را از جنس خدمت و در تراز آیت‌الله رییسی برگزیده و به ادامه مسیر خدمت بی‌منت دولت آیت‌الله رییسی، دولت سیزدهم و تداوم آن رأی خواهند داد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: قطعا جریان انقلاب با چنین شهادت‌طلبی مستحکم‌تر شده و بار دیگر زمینه انسجام و اتحاد بیشتر ملی فراهم می‌آید.
 
وزیر اطلاعات خواسته مقام معظم رهبری را ارتقای مشارکت مردم و رأی به ادامه مسیر خدمت اعلام کرد و ادامه داد: مردم ما آگاهانه و با بصیرت به ادامه این مسیر توجهی جدی کرده و سعی آن‌ها بر این خواهد بود تا دولت آینده نیز همچون دولت سیزدهم در مسیر خدمت و تلاش مجاهدانه گام برداشته و زمینه عزت این ملت را در عرصه‌های مختلف فراهم کند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان