معاون تهذیب حوزه‌های علمیه:

تبیین درست سیره اهل بیت(ع) جوانان را در مقابل شبهات بیمه می‌کند

گروه حوزه‌های علمیه: حجت‌الاسلام حسینخانی با بیان اینکه دشمنان با ایجاد شبهات گوناگون سعی در دور کردن جوانان از مبانی دینی دارند عنوان کرد: باید با اجرای طرح‌های مانند طرح ملی حجاب و بیان سیره حضرت زهرا(س)، نسل جوان و نوجوان را در مقابل شبهات بیمه کنیم.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی حسینخانی، دوشنبه، 18 آذرماه، در حاشیه افتتاح طرح ملی حجاب ریحانة النبی(س) در پردیسان قم با اشاره به لزوم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، گفت: امروزه دشمنان با ایجاد شبهات گوناگون در زمینه‌های مختلف از جمله حجاب، سعی در دور کردن نوجوانان و جوانان از مبانی دینی دارد که لازم است ما نیز با اجرای طرح‌های مانند طرح ملی حجاب و بیان سیره حضرت زهرا(س)، نسل جوان و نوجوان را در مقابل شبهات بیمه کنیم.



وی به تبیین نقش آموزش حجاب در سنین کودکی پرداخت و ابراز کرد: آموزش علم در سنین کودکی مانند نقش بر روی سنگ است و ماندگاری بسیار زیادی دارد، بسیار مناسب است که آموزش‌های تربیتی نیز از سنین کودکی آغاز شود.



معاون تهذیب حوزه‌های علمیه با تاکید بر این که یکی از آداب مهم اسلامی، مسئله حجاب و عفاف است، ادامه داد: اجرای طرح ملی حجاب در مدارس، بسیار تاثیرگذار است و می‌تواند در آشنا کردن دانش‌آموزان ابتدایی با آموزه‌های حجاب نقش مهم و کلیدی ایفا کند.



حجت‌الاسلام والمسلمین حسینخانی همچنین با اشاره به نقش خانواده‌های حوزوی در گسترش حجاب و عفاف، ابراز کرد: خانواده‌های طلاب و روحانیون امروز به الگوی خوبی برای جامعه تبدیل شده‌اند و اگر حجاب و عفاف به خوبی از سوی آنان رعایت و ترویج شود، تاثیرات بسیار خوبی در اجتماع خواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان