طرز تهیه کره آووکادو خانگی خوشمزه و مقوی

کره آووکادو یکی از خوش طعم و متفاوت ترین نوع کره می باشد که شما با استفاده از چند قلم مواد اولیه می توانید این کره خوش طعم را تهیه کنید. این صبحانه را می توان با استفاده از انواع نان ها از جمله نان تست سرو کرد.

طرز تهیه کره آووکادو خانگی خوشمزه و مقوی

صبحانه را می توان به سادگی و با روش های متفاوت در منزل تهیه کرد. یکی از مقوی و متفاوت ترین نوع صبحانه انواع کره ها مانند کره آووکادو می باشد. این نوع کره بدون گلتون و گیاهی می باشد که برای انواع غذاهای دلخواه مانند خوراک سبزیجات از این کره استفاده کرد. روش تهیه کره آووکادو گیاهی و بدون گلوتن با استفاده از مواد اولیه بسیار کم در این مطلب قرار گرفته شده است.

 شما با استفاده از انواع مواد اولیه مختلف می توانید انواع صبحانه های متفاوت، رژیمی و خوشمزه را در منزل تهیه کنید که از انواع صبحانه می توان به اوتمیل هلو رژیمی، کرپ پستو و کرپ نوتلا اشاره کرد. با کلیک بر روی این سه لینک قرار گرفته شده به سادگی می توانید طرز تهیه این سه صبحانه خوشمزه و متفاوت را مشاهده کنید. از کره آووکادو می توان به عنوان صبحانه و یا حتی میان وعده و پذیرایی از مهمان ها استفاده کرد.

کره آووکادو مقوی

مواد لازم

  • آووکادو 2 عدد
  • کره 1/4 فنجان
  • نمک دریایی 1/2 قاشق چای خوری
  • پودر سیر 1/2 قاشق چای خوری
  • فلفل سیاه 1/4 قاشق چای خوری
  • آبلیمو 1 قاشق غذا خوری

کره آووکادو با طعمی عالی

طرز تهیه کره آووکادو مقوی و خوش طعم

ابتدا برای تهیه کره آووکادو باید پوست و دانه 2 عدد اووکادو را بگیرید. سپس کره به دمای محیط رسیده را به همراه پودر فلفل سیاه، پودر سیر، نمک دریایی، دو عدد آووکادو، آبلیمو و هر ادویه دلخواه مانند پودر زیره و یا حتی گشنیز تازه ساطوری شده را به دلخواه استفاده کرد.

 

مواد را درون کاسه ای مناسب و گود بریزید. با استفاده از همزن برقی مواد درون کاسه را به خوبی هم بزنید تا یک دست شوند. برای اطمینان از این که کره به خوبی یک دست شده است می توانید با استفاده از پشت کف گیر یک دور دیگر کره آووکادو را له کنید.

کره به دست آمده را درون ظرف مناسب و در بسته ای بریزید، این ترکیب را باید به مدت 3 الی 4 ساعت درون یخچال قرار دهید تا کره آووکادو خود را بگیرد و مقداری سفت شود. پس از گذشت مدت زمان 3 الی 4 ساعت کره را از یخچال خارج کرده و با انواع نان ها سرو کنید.

طرز تهیه کره آووکادو مقوی

کره آووکادو را می توان برای مدت زمانی حدود 3 روز در یخچال نگهداری کرد و بهتر است در ظرفی که کامل در آن بسته باشد ریخته شود. برای سرو علاوه بر نان تست همانطور که گفته ایم می توانید با انواع نان ها و یا حتی سبزیجات سرو کنید. نوش جان.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان