طرز تهیه کباب کوبیده با دل مرغ لذیذ و محبوب

برای داشتن یک کباب خانگی خوشمزه می توانید در این بخش با طرز تهیه کباب کوبیده با دل مرغ همراه ما باشید. این کباب رسپی و طعم فوق العاده ای دارد.

طرز تهیه کباب کوبیده با دل مرغ لذیذ و محبوب

شما علاقه مندان آشپزی خانگی می‌ توانید در این بخش با طرز تهیه کباب کوبیده با دل مرغ آشنا شوید. این کباب لطیف و خوشمزه بوده و به سادگی تهیه می‌ شود.

برای اینکه انواعی از کباب‌ های خانگی با طعم‌ های ویژه و متنوع را تجربه کنید، می‌ توانید در این بخش همراه ما باشید. ما در این بخش طرز تهیه کباب را برای شما ارائه می‌ دهیم.

روش تهیه کباب کوبیده با دل مرغ

مواد اولیه:

  • سنگدان و دل مرغ: 500 گرم
  • آرد: 1 قاشق غذاخوری
  • دنبه: 100 گرم
  • پیاز: 2 عدد
  • زعفران: 2 قاشق غذاخوری
  • فلفل، نمک، زردچوبه: به میزان لازم
  • گوشت چرخ کرده: 150 گرم

طرز تهیه کباب کوبیده با دل مرغ:

برای آماده کردن این کباب ارزان و رستورانی شما می‌ توانید ابتدا مواد را آماده کنید. در مرحله آماده‌ سازی مواد ابتدا باید دل مرغ را پاک کرده قسمت انتهایی آن را جدا کنید. حال و دل مرغ را درون آبکش ریخته و روی آن مقداری آب بریزید تا آب آن کشیده شود.

حالا دل مرغ را درون میکسر ریخته و یا با برقی آن را خرد کنید. می توانید از چرخ گوشت نیز برای چرخ کردن مواد کباب استفاده نمایید. مقداری دنبه به آن اضافه کرده تا کباب شما بافت لطیف‌ تری داشته باشد.

رسپی کباب کوبیده با دل مرغ
بهتر است تا مواد را دو مرتبه چرخ کنید. در این صورت دنبه و مواد دل مرغ به خوبی با یکدیگر ترکیب و یکدست شده و بافت بهتری خواهد داشت. در ادامه پیازها را رنده کرده آب اضافی آن را بگیرید و به مواد دل مرغ اضافه نمایید. حالا به آن مقداری ادویه فلفل سیاه، زردچوبه و نمک اضافه کنید.

توجه داشته باشد که سنگدان را ابتدا باید به صورت جدا درون مواد و دستگاه چرخ کرده و بعد دل مرغ را چرخ کنید. در مرحله بعدی مواد چرخ شده را با یکدیگر ترکیب کرده و مجدد از چرخ گوشت رد کنید تا بافت شما یکدست شود. می‌ توانید بعد از پیاز اضافه کردن نیز این کار را انجام دهید.

حالا نوبت به استراحت مواد می‌ رسد. در این مرحله باید مواد را استراحت دهید. بعد از اینکه ادویه زعفران و نمک و آرد را به مواد اضافه کردید، خوب مواد را ورز دهید. توجه داشته باشید که در این مرحله از طرز تهیه کباب کوبیده با دل مرغ ورز دادن مواد بسیار مهم می‌ باشد. زیرا باعث شده مواد شما بافت یک دست و لطیف داشته باشد.

طرز تهیه کباب کوبیده با دل مرغ

در مرحله استراحت مواد روی مواد پلاستیک قرار داده و درون یخچال بگذارید تا مواد شما منسجم شده و بافت بهتری داشته باشد. توجه کنید که استراحت دادن مواد موجب شده تا در زمان سیخ کشیدن یا پخت کباب شما و نرود و به صورت یک دست و کامل سرخ شود.

حالا مواد را از یخچال خارج کرده درون تابه‌ گیریل را کمی با روغن چرب کرده مواد کوبیده خود را به صورت کوبیده درون تابه پهن کنید. شما می‌ توانید در صورت دلخواه مواد کباب را به سیخ‌ های چوبی بزنید و درون تابه گریل قرار دهید. این کباب را می‌ توانید بر روی منقل و با زغال نیز کباب کرد و نوش جان کنید.

طعم این کباب در کنار ریحان نان سنگک یک ترکیب فوق العاده بوده و شما می‌ توانید مزه عالی از آن را تجربه کنید. کباب فوق العاده خوشمزه را می‌ توانید برای پذیرایی در مهمانی خود داشته یک کباب که به سادگی تهیه شده و در زمان پخت نیز بسیار راحت است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان