طرز تهیه فراپوچینو کافی شاپی در خانه

طرز تهیه فراپوچینو با پایه قهوه با طعم عالی در این بخش قرار داده شده است که مطالعه می کنید. این نوشیدنی طعم فوق العاده خوشمزه ای دارد.

طرز تهیه فراپوچینو کافی شاپی در خانه

تهیه انواع نوشیدنی‌ ها بر پایه قهوه یا شکلات که به صورت یخ و خنک سرو شود، محبوب همه می‌ باشد. شما می‌ توانید در این طرز با طرز تهیه فراپوچینو یک نوشیدنی عالی داشته باشید.

اگر از علاقه مندان به انواع نوشیدنی‌ های ویژه کافی شاپی هستید، حتماً در آرگا منوی ما را مطالعه کنید. طرز تهیه نوشیدنی لیکادو و نوشیدنی کوکتل های تابستانی را می توانید در آرگا داشته باشید.

مواد لازم فراپوچینو

مواد اولیه:

  • اسپرسو: 2 شات
  • شکر: 3 قاشق غذاخوری
  • بخ: 1 پیمانه
  • نوتلا: به میزان لازم
  • خامه: به میزان لازم
  • شیر: 1/2 پیمانه

طرز تهیه فراپوچینو:

ابتدا باید اسپرسو را تهیه کنید. برای تهیه اسپرسو می‌ توانید روش‌ های مختلف را استفاده نمایید. برای تهیه این شات می‌ توانید از دستگاه اسپرسو نیز استفاده کنید. بهتر است از یک قهوه با عصاره‌ گیری عالی داشته باشید، تا طعم بهتری را تجربه کنید.

در این بخش باید مواد را با یکدیگر ترکیب کرده برای ترکیب مواد از غذاساز استفاده نمایید. شکر و شیر و درون میکسر ریخته چند تکه یخ به آن اضافه کرد و با دستگاه روشن کنید. برای نوشیدنی بهتر است از نوتلا استفاده کرده تا طعم بهتری تجربه نمایید.

رسپی فراپوچینو

درون یک لیوان شیشه ای مقداری از فراپاچینو را سرو کرده و با خامه روی آن اسپری کنید. مقداری از بیسکویت های شکلاتی را که خرد کردید، اضافه کرده و به آن مقداری شکلات اضافه نمایید. در این مرحله از طرز تهیه فراپوچینو باید نوشیدنی را سرو کنید.

حالا نوشیدنی شما آماده بوده و می‌ توانید نوش جان کنید. این نوشیدنی را می‌ توانید ابتدا به شیوه مخلوط ترکیب کرده یعنی یخ شکر اسپرسو و مواد را با یکدیگر ترکیب کرده و درون میکسر هم بزنید. زمانی که یخ این نوشیدنی بیشتر باشد یک نوشیدنی غلیظ داریم.

مواد ترکیب شده را که درون لیوان سرو کردید روی آن را با بیسکویت خرد شده شکلات خرد شده مقداری خامه تزیین نمایید. می‌ توانید از شکلات بنماری شده برای روی این نوشیدنی استفاده کنید. در صورت دلخواه می‌ توانید شکلات‌ های چیپسی را با این نوشیدنی ترکیب کرد و یک طعم عالی را تجربه نمایید. این نوشیدنی فوق العاده بر پایه قهوه تهیه می‌ شود.

طرز تهیه فراپوچینو

برای اینکه یک سرو شیک و کافی شاپی داشته باشید، ابتدا لیوان سرو خود را با سس شکلاتی تزیین کرده درون یخچال کمی یخ ببندد و روی آن را به شیوه‌های دلخواه تزیین کنید. شما نوشیدنی فراپه را می‌ توانید با انواع طعم های فوق العاده تجربه کنید. فراپه توت فرنگی نیز با این رسپی تهیه می‌ شود.

یخ شکر و اسپرسو را درون میکسر ریخته و تیکه‌ های یخ و توت فرنگی را نیز اضافه کنید. مواد میکس شده را درون لیوان سرو کرده و با خامه روی آن را تزیین کنید. می‌ توانید در این نوشیدنی پایه قهوه را حذف کرده و از شیر استفاده نمایید.

فراپه بر پایه نسکافه نیز نوشیدنی ویژه ما بوده که می‌ توانید با همین روش تهیه کرده و نوش جان کنید. نوشیدنی فوق العاده برای پذیرایی در تابستان و هوای گرم فوق العاده است. این نوشیدنی های خوشمزه را برای پذیرایی در مهمانی های خود سرو کرده و از طعم آن لذت ببرید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان