ثبت‌نام سرویس مدارس تا ۱۵ تیر تمدید شد؛ بیش از ۲۲۰ هزار درخواست در سامانه سپند

به دنبال درخواست‌های متعدد، ثبت‌نام سرویس مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تا ۱۵ تیرماه تمدید شد.

 مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور گفت: زمان ثبت‌نام والدین جهت دریافت خدمات سرویس مدرسه در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) برای سال تحصیلی 1404-1403 تا 15 تیرماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش تسنیم، مرتضی ضامنی؛ مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور از تمدید ثبت درخواست والدین دانش آموزان برای سرویس مدرسه سال تحصیلی 1404-1403 خبر داد و گفت: بر اساس ماده 27 آئین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزی هیات وزیران  و به منظور برنامه‌ریزی و تأمین ناوگان مورد نیاز حمل و نقل دانش آموزی، والدین موظفند تا ابتدای تیرماه پس از اطلاع رسانی مدارس، اقدام به ثبت درخواست خود در سامانه سپند کنند.

وی افزود: بنا بر درخواست شهرداری‌ها و همچنین والدینی که نسبت به تغییر و جابجایی مدارس دانش آموزان موفق به ثبت نام در سامانه سپند نشده‌اند زمان ثبت درخواست جهت سرویس مدارس تا 15 تیرماه سال جاری تمدید شد.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور ادامه داد: ثبت‌نام در این سامانه به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و والدین دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://irtusepand.ir نسبت به ثبت‌نام و انتخاب سرویس مورد نظر خود اقدام کنند.  تاکنون بیش از 220 هزار درخواست سرویس مدرسه توسط اولیا دانش آموزان در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) ثبت شده است.

ضامنی خاطرنشان کرد: استفاده از سامانه سپند برای ثبت‌نام سرویس مدارس الزامی است و رانندگان و پیمانکاران نیز موظف به ثبت‌نام در این سامانه و اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح است.

وی با بیان اینکه ثبت شرکت‌ها و پیمانکاران متقاضی حمل و نقل دانش آموزی در سامانه فعال شده است، گفت: از 25 خرداد الی پایان مرداد نیز ثبت‌نام اشخاص حقیقی و حقوقی(شرکتها و رانندگان) در سامانه سپند انجام و تائید آنها توسط شهرداری‌ها صورت می‌گیرد.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور در پایان گفت: در سامانه سپند، همچنین اطلاعات مربوط به رانندگان، خودروها و مسیرهای سرویس مدارس به طور کامل ثبت و در دسترس والدین قرار می‌گیرد. همچنین به منظور افزایش سطح کیفیت و ایمنی این حوزه، امکان نظارت بر خط بر نحوه سرویس‌دهی ناوگان نیز در این سامانه فراهم شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان