پیوستن ظریف به ستاد انتخاباتی پزشکیان

وی از پیوستن جواد ظریف به ستاد انتخابات پزشکیان خبر داد و گفت: ایشان در کمیته سیاست خارجی ستاد انتخابات پزشکیان حضور دارند و به زودی نشست های خوبی با رسانه ها برای تشریح برنامه های ستاد تحت مدیریتش خواهد داشت. دکتر ظریف در یک رویداد بزرگ ملی و در میزگرد سیاسی خارجی دکتر پزشکیان را همراهی خواهد کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران مسعود پزشکیان گفت: از تایید صلاحیت نامزد اصلاح طلبان خوشحالیم. کار سختی برای مجاب کردن قشر خاکستری برای حضور در انتخابات در پیش داریم.
 
به گزارش ایسنا، علی تاجرنیا در یک نشست خبری، گفت: شهادت رئیس جمهور فقید بسیاری از ایرانیان را دچار غم کرد و موجب یرگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری شد.
 
وی با اشاره به میزان مشارکت مردم در انتخابات‌های گذشته گفت: صلاحیت کاندیداهایی که در دوره‌های گذشته تایید صلاحیت نشده بودند خوشبختانه در این دوره تایید شد. این مسئله تا حدودی موجب شکل گیری فضای رقابت بین کاندیداهای اصولگرایان و تنها نامزد اصلاح طلبان شده است. اصلاح طلبان که در انتخابات مجلس کاندیدا نداشتند در این دوره با تایید آقای پزشکیان از ایشان حمایت می کنند البته کار سختی برای مجاب کردن قشر خاکستری برای حضور در این انتخابات در پیش داریم.
 
وی اظهار کرد: اصل حضور اصلاح طلبان در این انتخابات به معنای پذیرش قانون و حرکت در چارچوب حق، آرامش، اعتماد و قانون است.
 
تاجرنیا با اشاره به برخی حاشیه های اتفاق افتاده در جلسه روز گذشته در دانشگاه تهران، گفت: از حضور همه اصحاب رسانه در جلسات انتخاباتی پزشکیان استقبال می‌کنیم. روز گذشته انجمن اسلامی دانشگاه تهران ورود و خروج مدعوین و خبرنگاران را تحت کنترل داشت و ستاد انتخابات دخالتی دال بر محروم کردن یا ممانعت ورود رسانه های منتقدِ پزشکیان نداشت. در هر صورت بنده موضوع راه ندادن برخی رسانه ها به جلسه سخنرانی در دانشگاه تهران را پیگیری و اطلاع رسانی می‌کنم.
 
وی از پیوستن جواد ظریف به ستاد انتخابات پزشکیان خبر داد: ایشان در کمیته سیاست خارجی ستاد انتخابات پزشکیان حضور دارند و به زودی نشستهای خوبی با رسانه ها برای تشریح برنامه های ستاد تحت مدیریتش خواهد داشت. دکتر ظریف در یک رویداد بزرگ ملی و در میزگرد سیاسی خارجی دکتر پزشکیان را همراهی خواهد کرد.
 
وی همچنین الهام فخاری را به عنوان سخنگوی ستاد انتخابات استان تهران مسعود پزشکیان معرفی کرد و گفت: ایشان از امروز به صورت مستمر و روزانه اخبار انتخاباتی دکتر پزشکیان را اطلاع رسانی می‌کند.

تشریح برنامه های ستاد استان تهران پزشکیان

الهام فخاری سخنگوی ستاد انتخابات استان تهران مسعود پزشکیان نیز در سخنانی به تشریح برنامه های پزشکیان طی هفته گذشته در صدا و سیما و دانشگاهها پرداخت.
 
وی از افتتاح ستادهای انتخاباتی شهرستانی پزشکیان خبر داد و افزود: اجتماع بزرگ بانوان معلم فردا در سالن حجاب برگزار می شود همچنین گردهمایی ستاد انتخابات استان تهران چهارشنبه در برج میلاد برگزار می‌شود. ستاد در تلگرام، اینستاگرام و ایتا نیز فعال خواهد بود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان