الاغ گم‌شده پس از ۵ سال در میان یک گله گوزن وحشی دیده شد (فیلم)

حدود یک ماه بعد از مفقود شدن این حیوان، یک دوربین ردیاب کارگذاشته شده برای یک لحظه حرکت او را در شب ثبت کرد و صاحبان الاغ نیز بعد از آن رد پا‌هایی از او پیدا کردند، اما تلاش‌هایشان برای یافتن رد بیشتری از دیزل بی‌فایده بود

 

صاحبان یک الاغ اهلی که 5 سال پیش در نزدیکی آبرن در ایالت آلابامای آمریکا گم شده بود، او را بر حسب تصادف در میان یک گله گوزن وحشی پیدا کردند.

این الاغ که «دیزل» نام دارد و در مزرعه آقای دروری تری و همسرش در کنار دیگر حیوانات خانگی زندگی می‌کرد در سال 2019 مفقود شد.

صاحبان این حیوان می‌گویند همراه با آن به پیاده‌روی به نزدیک یک دریاچه رفته بودند که به نظر چیزی در مسیر این الاغ را ترساند. آقای تری می‌گوید: ما فکر می‌کنیم ممکن است یک شیر کوهی او را ترسانده باشد. او فقط فرار کرد.

آن‌ها هفته‌ها این مسیر و حوالی آن را به دنبال این حیوان گشتند و حتی با پهپاد او را جستجو کردند، اما هرگز الاغ را نیافتند.

حدود یک ماه بعد از مفقود شدن این حیوان، یک دوربین ردیاب کارگذاشته شده برای یک لحظه حرکت او را در شب ثبت کرد و صاحبان الاغ نیز بعد از آن رد پا‌هایی از او پیدا کردند، اما تلاش‌هایشان برای یافتن رد بیشتری از دیزل بی‌فایده بود.

تری با بیان این‌که آن‌ها نمی‌دانستند آیا دیزل می‌تواند به تنهایی زنده بماند یا خیر، گفت: ما بالاخره به نوعی تسلیم شدیم. فقط به این خاطر که دیگر هیچ نشانه‌ای از او وجود نداشت.

حالا پس از 5 سال سر و کله دیزل به طور تصادفی و در حالی که بین یک گله «اِلک» یا «واپیتی»، گوزن‌های وحشی بومی آمریکای شمالی، در حال چرا بود پیدا شده است.

در واقع مردی به نام «مکس فنل» در حال پیاده‌روی در طبیعت بود که الاغی در بین یک گله گوزن توجهش را جلب کرد.

او فیلمی از این صحنه گرفت و در حساب شخصی‌اش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. تری می‌گوید مطمئن است که این الاغ همان دیزل است.

تری گفت: شگفت‌انگیز بود. بالاخره ما او را دیدیم و فهمیدیم که حالش خوب است. او بهترین زندگی را دارد می‌گذراند و خوشحال و سالم است.

وی اضافه کرد: حتی نشانه‌هایی وجود دارد که دیزل از خانواده جدیدش در برابر شکارچیان نظیر کایوت‌ها محافظت می‌کند و احتمالاً یک شیر کوهی را کشته باشد.

گله گوزن‌ها در چند کیلومتری دورتر از جایی دیده شده‌اند که دیزل برای اولین بار گم شد. در این منطقه هیچ الاغ وحشی‌ای وجود ندارد.

آقای تری با اشاره به اینکه برنامه‌ای برای برگرداندن دیزل ندارند، گفت: «گرفتن او تقریباً غیرممکن است. او اکنون واقعاً یک گور وحشی است.»

به گفته صاحبان این الاغ، دیزل اکنون حدود 8 سال دارد. الاغ‌ها معمولا می‌توانند 30 تا 40 سال زندگی کنند.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان