ماهان شبکه ایرانیان

پیام حسین سوری در گفتگو با مهر:

صحنه‌های «انزوا» را در خدمت قصه طراحی کردم/ مشورت با کارگردان

پیام حسین سوری با بیان اینکه گارد عباس میرزایی کارگردان «انزوا» روی آنها برای انجام مسئولیت هایشان باز بوده است، درباره جزییات طراحی صحنه این اثر گفت.

صحنه‌های «انزوا» را در خدمت قصه طراحی کردم/ مشورت با کارگردان

پیام حسین سوری طراح صحنه فیلم سینمایی «انزوا» ساخته مرتضی علی عباس میرزایی از فیلم های بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر درباره طراحی صحنه این فیلم به خبرنگار مهر گفت: ما در «انزوا» سعی کردیم به گونه ای کار کنیم که طراحی صحنه و لباس این فیلم با آنچه که در دیگر آثار سینمایی متداول است، متفاوت باشد. در واقع ما در پی این بودیم که حتی رنگ و جنسی هم که انتخاب کنیم در خدمت این اثر باشد به عبارتی می‌خواستیم یک باری از دوش فیلم برداریم.

وی افزود: مرتضی علی عباس میرزایی از دوستان قدیمی من است که سال‌ها است همدیگر را می‌شناسیم، به همین دلیل همه کارهای این اثر  با تعامل حل شد. این را هم باید بگویم که ما مدت‌ها در مورد فیلمنامه، سکانس ها و حتی در مورد رنگ‌ها و متریال با یکدیگر صحبت می‌کردیم تا به یک نقطه مشترک برسیم. در واقع روزهای اول معلوم نبود که هر کسی قرار است چه کاری را انجام دهد، حتی هنگامی که برخی از بازیگران از من می پرسیدند قرار است چه لباسی بپوشیم من چیزی برای گفتن نداشتم اما هر چقدر بیشتر با همدیگر تعامل و تمرین کردیم، موضوعات فیلم بیشتر حل شد.

سوری در پایان بیان کرد: در طول کار مرتضی علی عباس میرزایی نظرها را می‌پذیرفت و به عبارتی گاردش روی ما باز بود. این امر باعث می ش,د که یک فیلم با اتفاقات خوبی رو به رو شود، از این رو من احساس می‌کنم این فیلم اتفاق خوبی در سینمای ایران است؛ بنابراین امیدوارم مردم ببینند و بپسندند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان