رئیس پلیس راهور فراجا از اجرای محدودیت ترافیکی در محور فشم از اول تیرماه خبرداد (فیلم)

محور فشم از پل حاجی آباد تا میدان زرد بند در روز‌های جمعه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ به سمت تهران یک طرفه می‌شود. این طرح ترافیکی از اول تیرماه آغاز و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.

سردار سید تیمور حسینی در گفتگو با خبرنگار سایت راهور با اشاره به ترافیک محور فشم در روزهای جمعه اظهار داشت:  در محور فشم در بعد از ظهر روزهای جمعه که مسافران در حال بازگشت هستند،  ما معمولا شاهد تراکم قابل توجهی، قبل از پل حاجی آباد هستیم که باعث می شود با ایستایی و ترافیک چندساعته خودروها مواجه باشیم. 

وی افزود :  در راستای کاهش بار ترافیکی و تسهیل تردد هموطنان عزیز، مقرر شد از روز جمعه اول تیر ماه، پلیس راه راهور فراجا در این محور محدودیت‌های ترافیکی و تردد را اجرا کند.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: محدودیت تردد در محور فشم به این شکل است که از اول تیرماه در بعد از ظهر روزهای جمعه از ساعت 17 تا ساعت 2٠ به مدت سه ساعت محور فشم به سمت تهران از پل حاجی آباد تا میدان زرد بند یکطرفه خواهد شد. 

سردار حسینی خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز در استان تهران،  توجه داشته باشند که بعد از ظهر روزهای جمعه ، اول تیرماه تا پایان تابستان از ساعت 17 تا 20 امکان تردد از تهران به سمت فشم، دیزین،  رودبار وقصران امکان پذیر نیست و این محدودیت به جلوگیری از ترافیک سنگین و ایستایی خودروها کمک شایانی خواهد کرد.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان