ماهان شبکه ایرانیان

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی:

کمک به نیازمندان تبلیغ دین اسلام است

گروه حوزه‌های علمیه: مرجع تقلید شیعیان ارائه خدمات به نیازمندان و معلولان را نوعی تبلیغ دین مبین اسلام دانست و کار مسئولان سازمان بهزیستی را ذخیره یوم‌المعاد خواند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، آیت‌الله‌العظمی ناصر مکارم شیرازی، مرجع تقلید شیعیان شب گذشته، 8 دی در دیدار مدیر کل و مسئولان بهزیستی استان قم با وی، با اشاره به روایاتی کمک کردن به نیازمندان را امری مقدس و مورد تأکید ویژه آموزه‌های دینی دانست و گفت: سازمان بهزیستی نیز برای جامعه خود اقدامات گسترده‌ای را انجام می‌دهد که شایسته تقدیر است.



وی با تأکید بر این‌که همواره پیشگیری از درمان مهم‌تر و بهتر است، اظهار کرد: سازمان بهزیستی برای خدمت‌رسانی به جامعه خود افزون بر کمک‌های مردمی نیازمند تخصیص بودجه‌های لازم از سوی دولت است.



آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی کمک به دیگران و رفع آسیب‌های اجتماعی را واجب کفایی دانست و تصریح کرد: افراد مختلف جامعه نسبت به معضلات اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد، کودکان بی‌سرپرست و معلولان وظیفه دارند.



این مفسر قرآن اعتماد مردم را مهم‌ترین سرمایه برای هر سازمان و نهادی دانست و با بیان توصیه‌های مهمی به مسئولان سازمان بهزیستی، تأکید کرد: باید اقدامات و کارهایی که انجام می‌گیرد به روش‌های مختلف اطلاع‌رسانی شود.



این مرجع تقلید بیان کرد: اگر مردم از اقدامات و فعالیت‌های سازمان بهزیستی اطلاع کافی داشته باشند کمک‌های بیشتری به این سازمان خواهند کرد تا بتواند به شکل بهتری به خدمت‌رسانی ادامه دهد.



وی ارائه خدمات به نیازمندان و معلولان را نوعی تبلیغ دین مبین اسلام دانست و کار مسئولان سازمان بهزیستی را ذخیره یوم‌المعاد خواند.



آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی همچنین در این دیدار مبلغ 100 میلیون ریال به مددجویان بهزیستی قم کمک کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان