ماهان شبکه ایرانیان

تحویل ۸۰,۰۰۰ کالا تنها در ۱ ساعت!

گزارش عملکرد فروشگاه‌های سوپرمارکت اسنپ (تحویل فوری) در سال ۱۴۰۲ منتشر شد

سوپرمارکت اسنپ، گزارش عملکرد یک ساله فروشگاه‌های همکار را با ارائه برخی داده‌ها و آمار مربوط به سال 1402، منتشر کرد. این گزارش در سه فصل، عملکرد فروشندگان، رفتار کاربران و راهکارهایی برای فروش بیشتر در پلتفرم سوپرمارکت اسنپ را مورد بررسی قرار می‌دهد.

گزارش عملکرد فروشگاه‌های سوپرمارکت اسنپ (تحویل فوری) در سال 1402 منتشر شد

 بر اساس اعلام سوپرمارکت اسنپ، تا کنون بیش از 5 هزار فروشگاه در 31 استان کشور با این پلتفرم همکاری کرده‌اند که در نتیجه این همکاری بیش از 7 میلیون کاربر حداقل یک بار از خدمات آنلاین فروش کالاهای سوپرمارکتی بهره‌مند شده‌اند.

گزارش عملکرد فروشگاه‌های سوپرمارکت اسنپ (تحویل فوری) در سال 1402 منتشر شد

از نیمه دوم سال 1401 دو سرویس اسنپ اکسپرس (سفارش آنلاین از سوپرمارکت‌های محلی و زنجیره‌ای) و اسنپ مارکت (سفارش آنلاین از فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرستار) تحت عنوان سوپرمارکت اسنپ با یکدیگر ادغام شدند که نتیجه این هم‌افزایی ارائه سرویسی با کیفیت‌تر به کاربران این پلتفرم بود.

در سال 1402، تنها پس از گذشت 1 سال از این ادغام، فروشگاه‌های همکار سوپرمارکت اسنپ در این سال رکوردها و دستاوردهای قابل توجه و گاه شگفت‌انگیزی رقم زده‌اند:

در ساعت 19 روز 11 بهمن 1402 فروشگاه‌های همکار سوپرمارکت اسنپ موفق شدند، عملیات جمع‌آوری و ارسال 80 هزار کالای سوپرمارکتی را با موفقیت انجام دهند. برای ارسال این تعداد کالا تقریبا به همکاری 10 هزار پیک موتوری نیاز بوده است.

گزارش عملکرد فروشگاه‌های سوپرمارکت اسنپ (تحویل فوری) در سال 1402 منتشر شد

میانگین فروش آنلاین فروشگاه‌های برتر پلتفرم در سال 1402، 35 میلیارد تومان بوده است (این آمار بدون در نظر گرفتن فروش در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تنها مربوط به فروشگاه‌های محلی‌ست) و بالاترین فروش سالانه مربوط به یکی از فروشگاه‌های همکار در استان تهران با 42 میلیارد تومان فروش در سال بوده است.

گزارش عملکرد فروشگاه‌های سوپرمارکت اسنپ (تحویل فوری) در سال 1402 منتشر شد

رشد تعداد سفارش‌ها در اسفند 1402، نسبت به اسفند 1401، بیش از 50 درصد بوده و یکی از فروشگاه‌های همکار در شهر اصفهان موفق به ثبت رشد 15 برابری تعداد سفارش‌ها در یک سال شده است.

براساس داده‌های فصل دوم این گزارش‌ (که به تحلیل رفتار کاربران می‌پردازد) بزرگ‌ترین سبد خرید در سوپرمارکت‌های (تحویل فوری) اسنپ شامل 247 قلم کالا بوده و گران‌ترین سبد خرید از فروشگاه‌های همکار 45 میلیون تومان ارزش داشته است.

گزارش عملکرد فروشگاه‌های سوپرمارکت اسنپ (تحویل فوری) در سال 1402 منتشر شد

سبد خرید کاربران سوپرمارکت اسنپ به طور میانگین شامل 7 قلم کالا بوده و ارزش ریالی این سبدها در مقایسه با سال قبل 50٪ رشد داشته است. همچنین کاربران ماهانه بیش از 23 میلیون قلم کالا از میان تنوع کالایی گسترده موجود در این پلتفرم سفارش داده‌‌اند.

مطالعه رفتار خرید کاربران نشان می‌دهد که بیشتر خریدهای سوپرمارکتی در تعطیلات پایان هفته اتفاق می‌افتد. روزهای پنج‌شنبه و جمعه پرسفارش‌ترین روزهای هفته برای کاربران این پلتفرم بوده است:

گزارش عملکرد فروشگاه‌های سوپرمارکت اسنپ (تحویل فوری) در سال 1402 منتشر شد

پرفروش‌ترین کالاهای این پلتفرم به ترتیب نوشابه 1.5 لیتری کوکا، اسنک چی‌توز و شیر کم‌چرب ماهشام بوده است.

گزارش عملکرد فروشگاه‌های سوپرمارکت اسنپ (تحویل فوری) در سال 1402 منتشر شد

آمار این گزارش نشان می‌دهد که گروه‌ کالاهای تنقلات، لبنیات و نوشیدنی‌ها در میان کاربران سوپرمارکت اسنپ پرطرف‌دارتر است.

گزارش عملکرد فروشگاه‌های سوپرمارکت اسنپ (تحویل فوری) در سال 1402 منتشر شد

در بخش پایانی این گزارش نیز، با محوریت داده‌ها راهکارهایی برای فروش بیشتر در پلتفرم در اختیار فروشندگان قرار داده شده است.

مطالعه نسخه کامل این گزارش فروشندگان سوپر مارکت اسنپ

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان