قتل در اندیمشک، دستگیری در تهران

با توجه به وقوع یک نزاع مسلحانه در سال ۱۴۰۱ در یکی از محلات شهرستان اندیمشک که منجر به قتل عمد دو نفر با سلاح جنگی و متواری شدن قاتل شده بود،  شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی اندیمشک از دستگیری شرور و قاتل فراری که مرتکب دو قتل عمد شده بود، خبر داد.
 
سرهنگ علیرضا میررضایی اظهار کرد: با توجه به وقوع یک نزاع مسلحانه در سال 1401 در یکی از محلات شهرستان اندیمشک که منجر به قتل عمد دو نفر با سلاح جنگی و متواری شدن قاتل شده بود،  شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
 
به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران با اقدامات فنی محل اختفای او را در یکی از روستاهای دوردست استان تهران شناسایی پس از اخذ نیابت قضایی، مخفیگاه متهم محاصره و در عملیاتی ضربتی و حساب شده  فرد قاتل دستگیر شد.
 
سرهنگ میررضایی اضافه کرد: در تحقیقات تکمیلی و برابر ادله و مستندات، قاتل زبان به اعتراف گشوده و صراحتا به هر دو فقره قتل عمد با سلاح جنگی اعتراف کرد و با حضور نماینده دادستانی بازسازی صحنه قتل انجام شد.
 
فرمانده انتظامی اندیمشک با بیان اینکه علت و انگیزه ارتکاب قتل اختلاف قبلی بوده است، یادآور شد: فرد دستگیر شده پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان