توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین حین لایی‌کشی

در شب جمعه در محدوده آزادراه پردیس و بزرگراه لشگرک در اجرای طرح مشترک مهار توسط پلیس راه لواسانات و واحد‌های عملیات ویژه، دو دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۳۰۰ سی‌سی توقیف و روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس راه تهران بزرگ گفت: 2 دستگاه موتورسیکلت سنگین دیگر در آزادراه پردیس و بزرگراه لشگرک در حین لایی‌کشی و انجام حرکات مخاطره‌آمیز توقیف شدند.

سرهنگ ابراهیم ارزانی؛ رئیس پلیس راه تهران بزرگ در گفت‌وگو با تسنیم با اعلام اینکه توقیف موتورسیکلت‌های سنگین در محورهای مواصلاتی پایتخت ادامه دارد، اظهار کرد: برخورد با این نوع از هنجارشکنی و ایجاد ناامنی که توسط عده‌ای انگشت شمار که نظم و آسایش عمومی جامعه را با لایی‌کشی و انجام حرکات مخاطره‌آمیز و ایجاد سر و صدا توسط این موتورسیکلت‌های سنگین در آزادراه‌ها پایتخت ادامه دارد و پلیس اجازه این اقدامات را به آنان نخواهد داد.

وی گفت: همچنین در شب جمعه در محدوده آزادراه پردیس و بزرگراه لشگرک در اجرای طرح مشترک مهار توسط پلیس راه لواسانات و واحدهای عملیات ویژه، دو دستگاه موتورسیکلت هوندا 1300 سی‌سی توقیف و روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس راه تهران بزرگ بیان کرد: این نوع برخوردها خواست و مطالبه شهروندان است و پلیس راه تهران بزرگ خود را ملزم و متعهد به پاسخگویی به درخواست‌های مردمی می‌داند و باید قبل از هرگونه اتفاق و حادثه‌ای از آن جلوگیری کند که در خصوص برخورد با تردد و ایجاد مزاحمت‌های موتورسیکلت سنگین نیز قبل از آنکه جان خود و دیگر شهروندان را به مخاطره بیاندازند از تردد آنها در هر جایی باشد جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ ارزانی به دارندگان و راکبان موتورسیکلت‌های سنگین بدون پلاک و مجوز هشدار و تذکر داد که به هیچ عنوان در سطح معابر شهری و برون‌شهری تردد نکنند چرا که به محض رؤیت این موتورسیکلت‌ها بخاطر امنیت تردد و حفظ جان خود راکبان و دیگر رانندگان و شهروندان، توسط تیم‌های پلیس راه تهران بزرگ توقیف و روانه پارکینگ می‌شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان