میز خدمت مسئولان قضایی استان تهران در مصلای نماز جمعه پایتخت برگزار شد

سید مهدی رستگاری، معاون ارتباطات مردمی و حفظ حقوق شهروندی رئیس کل دادگستری استان تهران در حاشیه این میز خدمت گفت: در میز خدمت برپا شده در محل مصلای نماز جمعه تهران ۹ نفر از معاونین و مسئولان قضایی دادگستری استان به صورت رو در رو با بیش از ۱۳۰ نفر از مراجعین دیدار کردند.

معاونان رئیس کل و مسئولان قضایی دادگستری استان تهران در اولین روز هفته قوه قضاییه ضمن حضور در میز خدمت برپا شده در میعادگاه نماز جمعه پایتخت، به مسائل و مشکلات مردم از نزدیک پاسخ گفتند.

به گزارش ایسنا، معاونان قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی تهران از جمله رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران و معاونین دادستان عمومی و انقلاب تهران، به منظور استماع بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضایی در مصلای نماز جمعه پایتخت حضور یافتند و به صورت چهره به چهره با مردم دیدار و گفت‌وگو کردند.

سید مهدی رستگاری در حاشیه این میز خدمت گفت: در میز خدمت برپا شده در محل مصلای نماز جمعه تهران 9 نفر از معاونین و مسئولان قضایی دادگستری استان به صورت رو در رو با بیش از 130 نفر از مراجعین دیدار کردند.

وی تصریح کرد: مسئولان قضایی استان تهران در این برنامه که به مناسبت اولین روز از هفته قوه قضاییه به صورت ویژه برگزار شده بود، ضمن استماع مشکلات و درخواست‌های ایشان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات مطرح شده و در چارچوب قوانین صادر کردند.

معاون ارتباطات مردمی و حفظ حقوق شهروندی رئیس کل دادگستری استان تهران افزود: مسئولان قضایی دادگستری استان تهران در راستای "تکریم مراجعین" و "استماع بدون واسطه مشکلات و نظرات مردم"، به مدت 3 ساعت در شبستان مصلای امام خمینی (ره) حاضر شدند و به مشکلات حقوقی و قضایی بیش از 130 نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

درخواست تسریع در روند رسیدگی، اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری، تخفیف در مجازاتها، تسریع در اجرای احکام صادره و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط و پابند الکترونیک برای زندانیان اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با مسئولان قضایی دادگستری استان تهران بود.

ربیع الله قربانی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران با پیگیری فوری درخواست‌های برخی از مراجعین، ضمن تماس تلفنی با سرپرستان مجتمع‌های قضایی شهر تهران فی المجالس نسبت به پاسخگویی و صدور دستورات لازم برای رفع مشکلات مراجعین اقدام کرد.

ربیع الله قربانی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران، سید مهدی رستگاری معاون قضایی رئیس کل در امور ارتباطات مردمی و حفظ حقوق شهروندی، رضا کمیلی مقدم معاون قضایی رئیس کل در نظارت و پیگیری، سید محمد شفیعی معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری تهران، یونس طرهانی معاون قضایی رئیس کل در امور زندان‌ها و کمیسیون عفو و بخشودگی، سید محمد تقوی معاون قضایی رئیس کل و رئیس دادگاه انقلاب تهران، حجت السلام احمدعلی فیروزجایی معاون دادستان در امور زندان ها، سید مهدی رضا کاظمی و فرزادنیا معاونین دادستان عمومی و انقلاب تهران در میز خدمت مسئولان قضایی دادگستری استان تهران، حضور داشتند و ضمن ملاقات با مراجعان دستورات لازم را در چارچوب قانون صادر کردند.

همچنین مسئولان قضایی دادگستری استان تهران به همراه قضات و کارکنان دادگستری، نیز در مراسم نمازجمعه این هفته به صورت منسجم در صفوف نمازگزاران حضور بهم رساندند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان