امروز، زمان وفاق و همدلی برای ایران

موجی که برای ساختن آینده ای بهتر برای ایران و برای فرزندان ایرانمان راه افتاده، جز‌ با اتحاد و همدلی به نتیجه نخواهد‌ رسید.

رضوان آیرملو در پایگاه خبری آذربایجان غربی (آرکا) نوشت : ناامیدی خطر بسیار بزرگی برای جامعه است. جامعه‌ای که سرخورده از مشکلات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است و به نوعی با قهر از صندوق رای و انتخابات ادوار اخیر ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، نارضایتی خود را از وضع موجود اعلام داشته است.
 
امروز، زمان وفاق و همدلی برای ایراناما در میان تاریکی این وضعیت قهرگونه، روزنه‌هایی از امید هویدا شده است. این روزنه امید و فرصت تاریخی برای مردم ایران و علی الخصوص مردم آذربایجان با حضور یکی از نوابغ این دیار یعنی دکتر مسعود پزشکیان، ایجاد شده است.
 
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری فرصت تاریخی برای آذربایجان است تا بعد از کرمان و سمنان و خراسان، اینبار فرزندی از این خطه قدرت را در پاستور‌ به دست گیرد و این زمانه‌ای است که طی آن با انسجام و اتحاد همه اشخاص و گروه‌ها و معتمدین و متنفذین منطقه، فرصت بالقوه، بالفعل شود.
 
اما به نظر می‌آید عده ای سهم‌خواه سیاسی، با یقین به همدلی مردم آذربایجان‌غربی در حمایت از دکتر پزشکیان، با منفعت‌طلبی خود، خواسته یا ناخواسته بر طبل اختلافات می‌کوبند که نتیجه‌اش جز انشقاق در جبهه ایجاد شده و بهره برداری رقبا نیست.
 
نگارنده معتقد است در سال‌ های گذشته به خصوص در سال های اخیر، خلف وعده های اقتصادی، تبعیض و بی عدالتی در توزیع منابع، مردم را رنجور و خسته کرده است و امروز مجریان و معتقدان همان سیاست‌ها  با کاندیداتوری تکراری خود و وعده های پوچ و واهی‌شان بار دیگر وارد میدان رقابت‌ها شده اند و اگر دیر جنبیده شود، خسارت های غیرقابل جبران‌شان مضاعف‌تر از قبل بر مردم و کشور تحمیل می شود.
 
امروز اما مردی پا به میدان رقابت با آنان و تفکر آنان گذاشته است که چهره ای مقبول و مردمی به حساب می آید. شعار و وعده‌ی  ناشدنی نمی دهد و تخصص‌گرایی فارغ از نگاه های سیاسی را مورد تاکید خود قرار داده است. از همین رو توانسته نظرها را به سوی خود جلب و جذب کند اما اگر سهم‌خواهان و منفعت جویان اجازه دهند و مردم را ناامید نسازند!
 
ناامیدی که برای کشور سم است. همان که امیرالمومنین علی (ع) هم آن را بزرگترین بلا برای جامعه می‌شمارد.
 
امروز می‌بینیم که تعداد ستادهای حامی دکتر پزشکیان در آذربایجان‌غربی و حکم بگیران ستادی هر روز بیشتر و متنوع تر می شود در حالی که این ستادها اگر ید واحده شده و با هدف پیروزی‌دکتر پزشکیان در ذیل یک ستاد جمع می شدند، می توانستند شور و نشاط بهتری ایجاد کنند و خیل بیشتری از مردم را با موج برای ایران همراه سازند. 
 
موجی که برای ساختن آینده ای بهتر برای ایران و برای فرزندان ایرانمان راه افتاده و جز‌با اتحاد و همدلی به نتیجه نخواهد‌ رسید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان