ماتزاری در چنگال ایجنت‌ها؛ پرسپولیس تا ۴۸ ساعت آینده تکلیف نهایی را مشخص می‌کند

حسین بادامکی، معاون ورزشی پرسپولیس، از چالش‌های مذاکره با والتر ماتزاری و نقش مخرب ایجنت‌ها در این بین پرده برداشت. به گفته او، انتشار زودهنگام خبر توافق با ماتزاری توسط یک خبرنگار ایتالیایی، باعث سوءاستفاده برخی افراد و ایجاد مشکلاتی در مسیر نهایی شدن این انتقال شده است.

 معاون ورزشی پرسپولیس ادعای جالبی را در مورد والتر ماتزاری مطرح کرده است.

به گزارش "ورزش سه" فابریتزیو دی مارتزیو، خبرنگار مشهور ایتالیایی، سه روز پیش برای اولین بار از توافق پرسپولیس و والتر ماتزاری خبر داد و اعلام کرد که او سرمربی آینده پرسپولیس خواهد شد اما ناگهان همه چیز به شکل دیگری پیش رفت و خبرنگاران ایتالیایی حضور او در ایران را منتفی دانستند.

حسین بادامکی در این مورد می‌گوید: سرمربیگری پرسپولیس یک چالش بزرگ است؛ نه برای اینکه کدام مربی را بیاوریم، بلکه چالش ما بیشتر برای این است که گذر از افرادی که در فوتبال فعالیت می‌کنند، به خصوص ایجنت‌ها، خیلی سخت است.

او علت منتفی‌شدن حضور ماتزاری را به این شکل عنوان کرد: همانطور که می‌دانید ما با آقای ماتزاری صحبت کردیم و توافق خوبی هم کردیم و اجازه هم ندادیم کسی از داخل متوجه شود، اما به محض اینکه خبرگزاری‌های آن طرف اعلام کردند، یکباره اتفاقات عجیبی افتاد که کار پیچ خورد و صحبتی که با مدیربرنامه‌های ایشان کردیم، گفتند از داخل ایران تماس گرفتند و شرایط را بغرنج نشان دادند و صحبت‌های خوبی نکردند. من فکر می‌کنم این کار حرفه‌ای نیست که به خاطر اینکه یک مربی به ایران نیاید، چنین حرف‌هایی نزنیم.

بادامکی در مورد آخرین مذاکره با ماتزاری اظهار داشت: خودشان مشکلی نداشتند اما کمک مربی‌هایی که چند سال است با ایشان کار می‌کنند و قرار است آنها را بیاورند، دچار شک شده‌اند و مضطرب و نگران هستند. ما صحبت کردیم و گفتیم خیال‌تان راحت باشد، اما از ما فرصت خواستند که فکر کنند و جواب بدهند.

ماتزاری در چنگال ایجنت‌ها؛ پرسپولیس تا 48 ساعت آینده تکلیف نهایی را مشخص می‌کند

به این ترتیب به نظر می‌رسد شرایط حضور ماتزاری در ایران بسیار دشوار شود. جالب اینکه باشگاه پرسپولیس تمام سعی خود را کرد که خبرنگاران ایرانی این خبر را تا لحظه امضای قرارداد الکترونیکی به بیرون درز ندهند اما در نهایت اعلام خبر از سوی دی مارتزیو، همه چیز را بهم ریخت.

معاون ورزشی پرسپولیس درباره سرنوشت ماتزاری همچنین گفت: با اینکه در سکرت ماندن قرارداد آقای ماتزاری خیلی خوب پیش رفتیم اما چون از آن طرف اعلام شد، 50-50 شد.

او در پاسخ به سوالی پیرامون زمان روشن شدن تکلیف والتر ماتزاری عنوان کرد: ما در حال مذاکره هستیم و صحبت می‌کنیم. انشالله ظرف امروز و فردا مشخص می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان