کلاهبردار ۴۰ میلیارد تومانی دستگیر شد

در پی وصول چندین فقره پرونده و طرح شکایت شهروندان فلاورجانی مبنی بر اینکه فردی به بهانه سرمایه‌گذاری در بازار سکه و طلا از آنها کلاهبرداری کرده است، این موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان اصفهان از دستگیری فردی که به بهانه مشارکت در بازار سکه و طلا بالغ بر 40 میلیارد تومان از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
 
به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی‌فر روز شنبه افزود: در پی وصول چندین فقره پرونده و طرح شکایت شهروندان فلاورجانی مبنی بر اینکه فردی به بهانه سرمایه‌گذاری در بازار سکه و طلا از آنها کلاهبرداری کرده است، این موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.
 
وی اظهار داشت: در بررسی مأموران مشخص شد متهم با ترفند مشارکت افراد در بازار سکه و طلا و پرداخت سود ماهیانه پنج تا 12 درصدی، بالغ بر 400 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری و متواری شده است.
 
جانشین فرمانده انتظامی اصفهان تصریح کرد: مأموران با اقدامات پلیسی موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی، او را دستگیر کنند.
 
این مقام انتظامی با اشاره به این که تاکنون 40 نفر از دست این شخص شکایت کرده‌اند، گفت: متهم در مواجهه با مستندات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کرد و به مرجع قضائی تحویل شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان