بلژیک با پیروزی بر رومانی، به جمع مدعیان صعود در گروه E پیوست

تیم ملی فوتبال بلژیک با کسب پیروزی ۲ بر صفر مقابل رومانی در دومین دیدار خود در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، به جمع مدعیان صعود از گروه E پیوست. با این نتیجه، هر چهار تیم این گروه ۳ امتیازی شدند و سرنوشت صعود به دور حذفی در آخرین بازی‌ها مشخص خواهد شد.

تیم ملی فوتبال بلژیک در دومین دیدار خود در رقابت های یورو 2024 برابر رومانی به برتری رسید تا امتیازها در گروه E میان هر چهار تیم مساوی شود و سرنوشت تیم ها برای صعود به دور سوم کشیده شود.

به گزارش مهر، تیم‌های ملی فوتبال بلژیک و رومانی در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (یورو 2024) شامگاه شنبه از ساعت 22:30 در ورزشگاه «راین انرژی» آلمان به مصاف هم رفتند که در پایان بلژیک موفق شد با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست دهد.

بلژیک در حالی پا به این میدان گذاشت که در دیدار اول خود برابر اسلواکی با نتیجه یک بر صفر مغلوب شده بود و این دیدار برای آنها حکم مرگ و زندگی را داشت. در سوی دیگر اما رومانیایی‌ها موفق شده بودند دیدار نخست خود را برابر اوکراین با نتیجه پرگل 3 بر صفر پیروز شوند و با نگرانی کمتری در این بازی حاضر شدند.

بلژیک در این دیدار ورژنی متفاوت نسبت به دیدار اول خود به نمایش گذاشت و ستاره‌های این تیم مانند دی بروینه، لوکاکو، دوکو و لوکباکیو هماهنگی بی نقصی از خود نشان دادند. هرچند بلژیک در این دیدار فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتند اما اگر بی دقتی مهاجمان رومانی نبود می‌توانستند در چند صحنه دروازه حریف خود را باز کنند.

گل اول بلژیک خیلی زود و در دقیقه 2 توسط «یوری تیلمانس» با یک شوت تماشایی به ثمر رسید. گل دوم هم در دقیقه 80 توسط «کوین دی بروینه» وارد دروازه رومانی شد.

با این نتیجه هر چهار تیم حاضر در این گروه 3 امتیازی شدند که بلژیک و رومانی با تفاضل گل مثبت یک، اسلواکی با تفاضل گل صفر و اوکراین با تفاضل گل منفی 2 در جدول حضور دارند و دیدارهای دور سوم در این گروه حکم فینال را دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان