معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور: همه توافق های دوره روحانی ضعیف بود؛ ما تقویتش کردیم

محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: در دوره روحانی توافقات زیادی انجام شد که همه ضعیف بودند چون منطق این بود که هر توافقی بهتر از عدم توافق است.

محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: در دوره روحانی توافقات زیادی انجام شد که همه ضعیف بودند، چون منطق این بود که هر توافقی بهتر از عدم توافق است. وی افزود:  توافق با هند که در دولت قبل نهایی شده بود ضعیف بود، دولت شهید رئیسی تلاش کرد آن را تقویت کند تا قابلیت اجرا شدن داشته باشد.  
 
به گزارش ایرنا؛ محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: در دوره روحانی توافقات زیادی انجام شد که همه ضعیف بودند چون منطق این بود که هر توافقی بهتر از عدم توافق است.
 
وی افزود:  توافق با هند که در دولت قبل نهایی شده بود ضعیف بود، دولت شهید رئیسی تلاش کرد آن را تقویت کند تا قابلیت اجرا شدن داشته باشد. 
 
جمشیدی در ادامه گفت:  پول‌های ایران در دوران دولت قبل با تصمیم‌های اشتباه در موقعیت‌هایی اشتباه  قرار گرفته بود؛ برای مثال، پول‌های ایران در  بانک تجارت عراق(TBI)، ترکیه و کره جنوبی بود به ارز محلی آن کشورها  ذخیره شد که با کاهش ارزش پول ملی آن کشور ارزش دارایی های ما نیز پایین آمد.
 
او در ادامه افزود: در دوره ریاست جمهوری آقای روحانی و ریاست آقای همتی بر بانک مرکزی، پول برق و گاز ایران به بانک تجارت عراق(TBI) می‌رفت. رئیس بانکی که پول ما در آن قرار داده شده یک آمریکایی بود که به دستور آمریکا در آنجا مستقر شده بود و دارایی‌های ما را کنترل می کرد.
 
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: به صراحت می‌گویم عددهایی که برخی در خصوص قیمت فروش نفت و چرخش پول ایران می‌گویند نادرست است. 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان