تاج: لیگ برتر با ورزشگاه‌های ناامن و بدون بلیت الکترونیک برگزار نمی‌شود

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، در مصاحبه‌ای با اشاره به مشکلات ورزشگاه‌ها و حضور تماشاگران در لیگ برتر، اعلام کرد که فدراسیون مصمم است تا زمانی که نواقص ایمنی ورزشگاه‌ها برطرف نشود و سیستم بلیت الکترونیک به طور کامل اجرا نشود، مجوزی برای برگزاری بازی در آنها صادر نخواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: چند ورزشگاه با ظرفیت محدود در لیگ برتر میزبانی می‌کنند.

باید در حد خودش از تیم ملی فوتسال انتظار داشته باشیم

به گزارش فارس، مهدی تاج در حاشیه مسابقات فوتسال جام غدیر درمورد دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال پیش از جام جهانی ازبکستان، اظهار داشت: در روزهای فیفادی مانند هر کشوری در دنیا، بازی‌های تدارکاتی پیش‌بینی کرده‌ایم. تقویم خود را با دیدارهای دوستانه پر کرده‌ایم و ارزیابی خودم مثبت است.

وی اضافه کرد: امروز هم در جلسه‌ای مفصل صحبت کردیم‌. تیم ما جوان است و خیلی از بازیکنانش جوان شده‌اند. میانگین سنی‌اش خیلی پایین آمده و از این تیم باید در حد خودش انتظار داشت‌. این جوانگرایی ممکن است در نتایج هم تاثیر خاصی داشته باشد. ارزیابی ما و شمسایی هم همین است‌ اما به هر جهت کشور تصمیم گرفته این اتفاق را رقم بزند.

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد آخرین وضعیت تمدید قرارداد وحید شمسایی با تیم ملی فوتسال، عنوان کرد: این هم امروز انجام می‌شود.

تاج درمورد انتخاب مربی خارجی برای تیم ملی فوتسال، گفت: شمسایی امروز یک مربی را انتخاب و خودش و فدراسیون با آنها صحبت کرده‌اند‌. در 4_3 روز آینده نتیجه‌اش بیرون می‌آید.

مجوز حضور محدود تماشاگران در برخی ورزشگاه‌ها‌ صادر می‌شود

وی درخصوص آخرین وضعیت ورزشگاه‌ها برای میزبانی از لیگ برتر، تصریح کرد: اگر ورزشگاه‌ها آماده نباشد، بازی برگزار کردن در آن منطقی و صحیح نیست‌. این را خودتان هم قبول دارید و اگر از لحاظ جسمی برای هواداری مثب بچه‌های من، شما و دیگران اتفاقی بیفتد، همه مسئول هستیم.

رئیس فدراسیون تصریح کرد: مثلا برای بازی پرسپولیس، استقلال و تیم ملی 35 هزار بلیت فروخته می‌شود اما 80 هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند. یک نفر باید سوال کند از کجا و چگونه آمده‌اند یا کجا می‌نشینند؟ روی سکویی که مقاوم نیست‌ و در حال مقاوم‌سازی است. باید این اتفاق را رقم بزنید که در سایر ورزشگاه‌ها که به دلایلی نمی‌خواهم اسم بیاورم هم مانع این امر شویم.

تاج اضافه کرد: بلااستثنا تمام عیوب ورزشگاه‌ها شناسایی شده، این ایرادها به تمام مدیران باشگاه‌ها اعلام شده و فدراسیون و سازمان لیگ مصمم هستند تا زمان برطرف نشون این عیوب، بازی برگزار نکنند‌. مردم هم به زودی در جریان عیوب ورزشگاه‌ها قرار می‌گیرند. شاید امروز و فردا آنها را در سایت بگذارند تا مردم بدانند اگر در فلان شهر بازی برگزار نشد به چه دلیل است‌.

وی عنوان کرد: دیگر اینگونه نیست که فلان مدیر یا استاندار بیایند و بگویند باید بازی برگزار شود زیرا استانداردسازی یک مسئله جهانی است. به برخی ورزشگاه‌ها با تعداد محدود مجوز می‌دهند نه اینکه استادیوم پر شود‌.

همه باید با بلیت الکترونیک به ورزشگاه بیایند

رئیس فدراسیون تصریح کرد: در آن دسته از ورزشگاه‌هایی که صندلی‌شان شماره‌گذاری شده، هر فردی مطابق کدام ملی‌اش، روی صندلی خود می‌نشیند. دلیلی ندارد اگر بخشی از یک ورزشگاه مقاوم نیست، از بخش دیگرش استفاده نکنیم. تعداد محدودی می‌توانند به برخی ورزشگاه‌های این شکلی که در جلسه امروز به من گفتند، بروند. اگر هم نواقص رفع شده باشد مانند جایی که مدیر، استاندار، فرماندار و نماینده از همین حالا تلاش خود را آغاز کرده‌اند می‌توان بازی را در آن برگزار کرد.

تاج افزود: یکی از این مولفه‌ها هم بلیت الکترونیک است‌. اگر این بحث نباشد و ندانیم چه کسی وارد ورزشگاه می‌شود و حقوق باشگاه را ندهد، محل اشکال است. درست این است هرکسی با بلیت الکترونیک روی صندلی خود بنشیند‌. به دلیل حضور بانوان در ورزشگاه باید ورودی و خروجی هم مجزا و شرایط بهداشتی مهیا باشد. مجموعه این کارها باید انجام شود‌. وزارت ورزش هم مصمم است و همراه با شرکت تجهیز به فدراسیون کمک می‌کند تا این اتفاقات صورت بگیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان