مونتلا: اشتباهات فردی، عامل شکست سنگین ترکیه برابر پرتغال

وینچنتزو مونتلا، سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه، با قبول اشتباهات فردی بازیکنانش، دلیل شکست سنگین ۳ بر صفر شاگردانش برابر پرتغال در دور دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ را شرح داد.

 سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه اشتباهات بازیکنان خودش را دلیل شکست سنگین آنها برابر پرتغال در دور دوم مرحله گروهی یورو 2024 می‌داند.

به گزارش تسنیم، وینچنتزو مونتلا، سرمربی تیم ملی ترکیه در نشست خبری پس از باخت 3 بر صفر شاگردانش برابر پرتغال گفت: 20 دقیقه اول خوب بازی کردیم و موقعیت‌هایی هم داشتیم اما به محض ارتکاب نخستین اشتباه، پرتغال تنبیه‌مان کرد، بعد هم گل دوم و ... در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. به نظر من پرتغال یکی از بهترین تیم‌های اروپاست و امروز این موضوع را ثابت کرد.

سرمربی ایتالیایی ترکیه ادامه داد: گاهی اوقات بازی‌مان تأثیر لازم را نداشت اما با داشتن بازیکنانی که فاقد تجربه کافی در چنین سطحی از مسابقات هستند، این اتفاقات طبیعی است. اینکه تمرکز ما روی بازی سوم‌مان (برابر جمهوری چک) بود درست نیست. تمام تمرکز ما روی همین بازی قرار داشت.

مونتلا درباره دلیل نیمکت‌نشینی برخی از بازیکنان تأثیرگذارش از جمله آردا گولر، اظهار داشت: آردا امروز آمادگی بیش از 30 دقیقه حضور در میدان را نداشت و اگر بیشتر بازی می‌کرد خطر مصدومیتش وجود داشت. البته در پایان من او را به زمین فرستادم. وقتی هر 4 روز یک بازی دارید، در فوتبال که ورزشی متفاوت است، نیاز به جابجا کردن بازیکنان احساس می‌شود.

ترکیه برای صعود در بازی آخرش برابر چک نباید ببازد و مونتلا به رخ دادن این اتفاق امیدوار است. او تأکید کرد: ما امشب واقعاً بیرحمانه مجازات شدیم اما باید مثبت اندیش بود چون کلی کار هم انجام دادیم که می‌شود از آن لذت برد. باید برای بازی بعدی آماده باشیم چون می‌تواند سرنوشت همه چیز را مشخص کند.

گل به خودی آکایدین (گل دوم بازی) آخرین موضوعی بود که مونتلا به آن اشاره داشت و گفت: آن اتفاق حاصل یک عدم هماهنگی بود. از این اتفاقات رخ می‌دهد و متأسفانه امروز این اتفاق به ضرر ما بود، شاید بازی بعدی برای حریف رخ دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان