مدیرعامل سایپادیزل: رشد ۸۴ درصدی رفع تعهدات معوق کامیون‌های ولوو

نایب رئیس هیأت مدیره شرکت سایپادیزل با اشاره به رویکرد وزارت صمت در خصوص توسعه خودروهای برقی در کشور افزود: نمونه برقی کامیونت ۶ تن فوتون در حال سپری کردن آزمون‌ها و اخذ مجوزهای لازم برای تولید انبوه است و سایپادیزل برنامه تولید هزار دستگاه از این محصول را پس از اخذ تأییدیه‌های لازم از سوی مبادی ذیربط در دستور کار خود قرار داده است

مدیرعامل شرکت سایپادیزل گفت: با توجه به روند مناسب رفع موانع تولید به ویژه انجام تعهدات معوق کامیون‌های ولوو، برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص افزایش تیراژ تولید محصولات در 6 ماهه دوم سال جاری صورت پذیرفته است.

به گزارش سایپانیوز، سید احمد میررفیع در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپادیزل با اعلام خبر فوق افزود: شرکت سایپادیزل از 387 تعهد معوق کامیون‌های ولوو که در ابتدای سال 1402 با آن مواجه بود، توانست تا پایان سال قبل تعداد 211 دستگاه را رفع تعهد کند و از ابتدای سال جاری تا خرداد ماه نیز 120 دستگاه دیگر رفع تعهد شد که این امر نشان از رشد 84 درصدی در این بخش دارد. لذا بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش بینی می‌شود روند ایفای کمتر از 60 تعهد باقیمانده نیز طی ماه‌‌های آتی با سرعت بیشتری ادامه یابد و در نهایت به صفر برسد.

تولید کامیونت‌های فوتون در مدل‌های اتوماتیک و کمپرسی توسط سایپادیزل

مدیرعامل شرکت سایپادیزل با اشاره به حمایت‌های بی دریغ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از فعالیت‌های این شرکت برای افزایش تیراژ تولید پس از رفع موانع موجود تصریح کرد: بر اساس مجوزهای اخذ شده از نهادهای ذیربط، برنامه‌ریزی لازم برای افزایش تولید سایپادیزل در سال جاری به میزان 350 درصد نسبت به سال گذشته صورت گرفته که در صورت تخصیص ارز لازم، 7300 دستگاه از انواع محصولات تجاری در سایپادیزل تولید و روانه بازار خواهد شد و بر این اساس شاهد رونق تولید محصولات در 6 ماهه دوم سال خواهیم بود.

او مذاکرات اخیر با شرکای تجاری نظیر دانگ فنگ و فوتون را مثبت و اثربخش ارزیابی کرد و یادآور شد: با توجه به رویکرد مناسبی که میان سایپادیزل و طرف‌های خارجی وجود دارد، تأمین مالی و سفارش‌گذاری‌های لازم برای تولید محصولات صورت گرفته و به زودی محموله‌های CKD از کشور مبدأ به سایپادیزل ارسال خواهد شد.

نایب رئیس هیأت مدیره شرکت سایپادیزل با اشاره به رویکرد وزارت صمت در خصوص توسعه خودروهای برقی در کشور افزود: نمونه برقی کامیونت 6 تن فوتون در حال سپری کردن آزمون‌ها و اخذ مجوزهای لازم برای تولید انبوه است و سایپادیزل برنامه تولید هزار دستگاه از این محصول را پس از اخذ تأییدیه‌های لازم از سوی مبادی ذیربط در دستور کار خود قرار داده است. همچنین تولید کامیونت فوتون با گیربکس اتوماتیک در تناژ 6 و 8.5 تن و کامیونت‌های کمپرسی 6 تن و باری 10 تن از دیگر برنامه‌های سایپادیزل در زمینه توسعه محصول در سال جاری خواهد بود. 

میررفیع خاطرنشان کرد: سایپادیزل در سال جاری افزایش عمق داخلی سازی محصولات را نیز در برنامه‌ خود قرار داده که بر این اساس مذاکرات خوبی با شرکای خارجی در جریان است تا بتوان با افزایش داخلی سازی محصولات و در نهایت تولید محصول کاملا داخلی سازی شده، پشتوانه مناسبی برای شرکت سایپادیزل ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت سایپادیزل در پایان ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان این مجموعه صنعتی و همراهی، همدلی و سعه صدر سهامداران محترم، ابراز امیدواری کرد: به یاری خداوند و رفع تعهدات معوق و با توجه به افزایش تولید و توسعه محصول، چشم انداز سایپادیزل روشن و نوید بخش روزهای خوب خواهد بود. 

گفتنی است، جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپادیزل برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1402، با حضور بیش از 60 درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی روز یکشنبه 27 خرداد ماه در محل سالن همایش صنعتگران این شرکت برگزار شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان