از عجائب جریان حامیان وضع موجود / زمان روحانی: توسعه اینترنت فساد آور است / زمان انتخابات: قبلی ها اینترنت را توسعه ندادند، ما دادیم

در شهریور ۱۳۹۹ علم الهدی با انتقاد صریح از عملکرد دولت روحانی در گسترش شبکه اینترنت گفته بود: به جای گسترش اینترنت در روستاها و خرید تبلت و لپ تاپ برای روستایی ها و توسعه ابزار فساد به صداوسیما بودجه بدهید

عصر ایران - در مناظره اخیر، "کاندیداهای حفظ وضع موجود" با اظهار ادعاهایی درباره این که در دولت کنونی وضعیت اینترنت کشور بهتر شده است(!) دولت قبلی را متهم کردند که در توسعه اینترنت کوتاهی کرده است.

جالب اینجاست که در زمان دولت روحانی، همین جریان از این که دولت در حال گسترش اینترنت حتی در دل روستاهاست، انتقاد می کردند و حتی هنگامی که به دلیل کرونا، توسعه اینترنت برای پوشش آموزشی دانش آموزان -که در خانه درس می خواندند یک ضرورت بود- آن را فساد آور و به ضرر اسلام و نظام می خواندند.

به عنوان مثال سید احمد علم الهدی در 14 شهریور 1399 با انتقاد صریح از عملکرد دولت روحانی در گسترش شبکه اینترنت گفته بود:

"به جای گسترش اینترنت در روستاها و خرید تبلت و لپ تاپ برای روستایی ها، به صداوسیما بودجه بدهید. به‌جای این که تبلت و لپ تاپ وارد کنیم و واردات کالای خارجی و بیگانه را در کشور توسعه دهیم و ابزار فساد را توسعه دهیم، بودجه‌ای در اختیار صداوسیما قرار دهید که در اسرع اوقات مسئله آنتن‌دهی را به تمام نقاط کشور و روستاها بیشتر کنند.

  وجود اسباب و ابزار ورود به فضای مجازی حتی در اقصی نقاط کشور که با فرهنگ‌های بومی دینی انس گرفته‌اند، به ضرر اسلام، انقلاب و نظام هست."

در اهتمام وزارت ارتباطات دولت قبل به توسعه اینترنت به همین بسنده می کنیم که 3 ماه بعد از حمله علم الهدی به توسعه اینترنت روستایی، محمدجواد آذری جهرمی به سیستان و بلوچستان رفت و 10 روز تمام همان جا ماند تا تتمه اینترنت رسانی به 27 درصد از روستاهای فاقد اینترنت در این استان را شخصاً مدیریت کند. 

او به اطرافیانش گفته بود اگر در این ماه های باقی مانده دولت، اینترنت این روستاها را تکمیل نکنیم، دولت بعدی به آنها اینترنت نخواهد داد ولی اگر اینترنت بدهیم دیگر نمی توانند آن را از مردم بگیرند. 

از آذری جهرمی گفتیم و جا دارد یاد کنیم از این واقعیت که
 همان جریانی که امروز و برای جلب نظر رأی دهندگان، خود را حامی اینترنت و مخالف فیلترینگ معرفی می کند، همان زمان علیه وزیر جوان اعلام جرم کرده بود که چرا پهنای باند بین الملل را کاهش نمی دهد و اینستاگرام را فیلتر نمی کند؟! 

حالا همان ها در حالی که هنوز پایشان روی سیم اینترنت است و آن را می فشارند، به دوربین ها زل می زنند و می گویند قبلی ها برای اینترنت کاری نکردند و در دوران ما اوضاع اینترنت بهتر شده است.

  بعضی ها هنوز باور دارند که مردم نمی فهمند؟!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان