استاد دانشگاه جورج تاون قطر: برای رئیس جمهور ایران، معامله با ترامپ آسان‌تر است (فیلم)

دکتر مهران کامروا، استاد روابط بین الملل دانشگاه جورج تاون قطر به خبرنگار فرارو گفت: بایدن یا حتی اوباما از یک سو یک سخنی مطرح می‌کردند و از طرفی کار دیگری می‌کردند و در نتیجه معتقدم رابطه برقرار کردن با ترامپ برای رئیس جمهور بعدی کشورمان ساده‌تر باشد.

دکتر مهران کامروا، استاد روابط بین الملل دانشگاه جورج تاون قطر به خبرنگار فرارو گفت: «به نظر من دونالد ترامپ بسیار راستگوتر و صادق تر از بایدن است و اگر از کسی خوشش نمی اید با زبان غیردیپلماتیک و علنا می گوید و صریحا مواضع خود را روشن می کند.

بایدن یا حتی اوباما از یک سو یک سخنی مطرح می کردند و از طرفی کار دیگری می کردند و در نتیجه معتقدم رابطه برقرار کردن با ترامپ برای رئیس جمهور بعدی کشورمان ساده تر باشد.

دونالد ترامپ از وزیر خارجه وقت کشورمان دعوت کرده بود در کاخ سفید ملاقات کنند اما به دلیل ملاحظات سیاسی، که در ان موقع در ایران بود، نمی خواستند وزیر خارجه ایران و ترامپ در کاخ سفید عکس بگیرند و ترامپ از این موضوع سوء استفاده کند. دونالد ترامپ حتی با رهبر کره شمالی ملاقات کرد.»

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان