هکر پرتغالی مدعی اسناد جدیدی از تخلفات مالی منچسترسیتی؛ ارتباط جنایی در میان است!

روی پینتو، هکر معروف پرتغالی، مدعی است که مدارک جدیدی از تخلفات مالی باشگاه منچسترسیتی در اختیار دارد و به زودی آنها را منتشر خواهد کرد. او می‌گوید این اسناد که شامل "میلیون‌ها سند محکم و قانع‌کننده" هستند، نشان‌دهنده "ارتباط جنایی" در این باشگاه انگلیسی است.

 هکر پرتغالی تهدید کرد که استاد و مدارک زیادی از باشگاه منچسترسیتی دارد که تخلفات این باشگاه انگلیسی در زمینه قوانین بازی جوانمردانه مالی را ثایت می‌کند.

به گزارش تسنیم، هکری پرتغالی که پشت رونمایی از فسادهای فوتبالی از طریق «فوتبال لیکس» است، تهدید کرده است که مجموعه‌ای از ایمیل‌ها و اسناد باشگاه منچسترسیتی را که به آنها دسترسی پیدا کرده، منتشر خواهد کرد و مطمئن است که این مدارک ثابت خواهند کرد که باشگاه به صورت عمدی قوانین بازی جوانمردانه مالی را نقض کرده است. روی پینتو هکر 35 ساله در سال 2018 به هزاران ایمیل باشگاه منچسترسیتی دسترسی پیدا کرد و بخشی از آنها را لو داد. من‌سیتی حالا ممکن است از این حیث ضربه سختی بخورد، این در حالی است که به خاطر طرح ادعای 115 مورد تخلف در لیگ برتر زیر ذره‌بین است.

بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «سان»؛ روی پینتو که در سال 2018 به هزاران ایمیل منچسترسیتی دسترسی پیدا کرده بود و تعداد زیادی از آنها را در اختیار رسانه‌ها قرار داده بود، مدعی شده است که میلیون‌ها سند محکم و قانع‌‌کننده را به مقامات آلمان و فرانسه ارائه کرده است که "ارتباط جنایی" را نشان خواهد داد. این مرد 35 ساله از سال 2020 در برنامه حفاظت از شاهدان قرار گرفته است. او سال گذشته توسط دادگاهی در پرتغال به چهار سال حبس تعلیقی محکوم شد، اما علیرغم اینکه متهم به تلاش برای اخاذی و دسترسی غیرقانونی به داده‌ها شناخته شد، در نهایت به زندان نرفت.

اعتقاد بر این است که پینتو اکثر اسناد مربوط به فعالیت‌های مالی منچسترسیتی را حفظ کرده است اما قبلاً جزئیات پرسروصدایی در مورد درآمد اسپانسر این  باشگاه و جزئیات قرارداد سرمربی پیشین این تیم یعنی روبرتو مانچینی را به بیرون درز داده بود.

باشگاه منچسترسیتی به شدت هر گونه تخلفی را رد می‌کند، اما انتظار می‌رود که در پاییز امسال درباره طرح ادعای 115 مورد اتهام وارد شده به این باشگاه در لیگ برتر به دلیل بی‌نظمی‌های مالی رسیدگی شود. باشگاه همچنان متهم به پنهان‌کاری پرداخت‌ها از طریق اشخاص ثالث با پنهان کردن آنها به عنوان درآمد اسپانسر است که این یک نقض آشکار قوانین بازی جوانمردانه مالی است.

پینتو در یک تماس ویدیویی از محل امنی که در آن قرار دارد، گفت: مدارک لو رفته من‌سیتی نشان می‌دهد که مبالغی از سوی این باشگاه پرداخت شده است که به مقامات فوتبال اطلاع داده نشده است. این اسناد مربوط به بخشی از تحقیقات لیگ برتر در مورد من‌سیتی است. من اکنون پنج هارد دیسک را با میلیون‌ها سند به مقامات فرانسوی و آلمانی تحویل داده‌ام، از جمله موارد بیشتری در مورد منچسترسیتی و شرح داده‌ام که داخل هر یک از این هارد دیسک‌ها چیست.  مطمئن هستم که آنها ارتباط جنایی پیدا خواهند کرد.

مدارکی که این هکر پرتغالی پیش از این منتشر کرده بود، باعث شد که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) باشگاه منچسترسیتی را در سال 2022 به دلیل نقض قوانین مالی با محرومیت دو ساله از حضور در رقابت‌های اروپایی محکوم کند، در حالی که باشگاه نیز 25 میلیون پوند جریمه نقدی هم شد. در نهایت باشگاه منچسترسیتی از طریق دادگاه حکمیت ورزش (CAS) توانست خود را تبرئه کند و محرومیتش لغو شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان