مرسدس بنز AMG S ۶۳ E منصوری با پیشرانه ۹۵۰ اسب بخاری، یک ابرخودرو است (+عکس)

منصوری از مرسدس بنز AMG S ۶۳ E پرفورمنس تیون شده با پیشرانه ارتقا یافته ۹۵۰ اسب بخاری و نمای بیرونی و داخلی پرزرق و برق رونمایی کرد.

مرسدس بنز AMG S 63 E پرفورمنس از خودروهایی است که هنوز خیلی از شرکت‌های مطرح تیونینگ از جمله منصوری از ظرفیت آن برای ارتقا بهره می‌گیرند.

به گزارش گجت نیوز، منصوری تیونر آلمانی با موسس ایرانی که بین دنبال‌کنندگان ایرانی اخبار خودرو شهرت زیادی دارد، به‌تازگی نسخه تیون شده جدیدی از این سدان لوکس مرسدس بنز را با نام منصوری P950 به نمایش گذاشت. منصوری هم به نمای بیرونی این خودرو اجزای آیرودینامیک متعددی را اضافه کرده و هم پیشرانه آن را از لحاظ خروجی به میزان محسوسی ارتقا بخشیده است.

معرفی منصوری P950، نسخه تیون شده مرسدس بنز AMG S 63 E پرفورمنس

هرچند جذابیت اصلی این نسخه ویژه تیون شده از سدان مرسدس بنز به مشخصات فنی آن بر می‌گردد، در نمای بیرونی هم المان‌های جالبی به چشم می‌خورند. در ناحیه جلو اپرون و لیپ جدید قرار گرفته‌اند، در نمای کناری پنل‌هایی به قسمت رکاب و گلگیرها اضافه شده است و اسپویلری روی درب صندوق عقب توجه را به خود جلب می‌کند. همه این المان‌ها به‌همراه کاپوت با فیبر کربن ساخته شده‌اند تا به رسم همیشه ساخته‌های منصوری، زرق و برقی به خودرو ببخشند.

مرسدس بنز AMG S 63 E منصوری با پیشرانه 950 اسب بخاری، یک ابرخودرو است

منصوری برای کابین مرسدس بنز AMG S 63 E پرفورمنس هم روکش جدید برای صندلی‌ها با رنگی نزدیک به فیروزه‌ای، کف‌پوش‌های تازه، غربیلک فرمان کربنی و پدال‌های آلومینیومی در نظر گرفته است. در ضمن، مثل همیشه لوگو منصوری در قسمت‌های مختلف فضای داخلی دیده می‌شود؛ از صندلی‌ها و کمربندها تا فرمان و پدال‌های این ماشین.

مرسدس بنز AMG S 63 E منصوری با پیشرانه 950 اسب بخاری، یک ابرخودرو است

به گفته منصوری، این سدان آلمانی از دو سوپرشارژر بزرگ‌تر، سیستم اگزوز، ریمپ، کاتالیزورهای مختص به عملکرد سطح بالا و واحد کنترل موتور جدید برخوردار شده است. در نتیجه تدابیر مهندسان این شرکت تیونینگ، پیشرانه 4 لیتری V8 این خودرو که پیش‌تر 791 اسب بخار قدرت و 1430 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کرد، حالا توانایی تولید 950 اسب بخار قدرت و 1565 نیوتن متر گشتاور را دارد.

مرسدس بنز AMG S 63 E پرفورمنس با اتکا به این پیشرانه ارتقا یافته می‌تواند ظرف 3.1 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد. البته حداکثر سرعت آن دست‌نخورده مانده است و کماکان فراتر از 290 کیلومتر بر ساعت فراتر نمی‌رود. منصوری می‌گوید این سدان باید 9.2 لیتر بنزین به ازای هر 100 کیلومتر مصرف کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان