نماینده قالیباف در المیادین: نیروهای انقلاب اجماع خواهند کرد / توافق بعد از مناظرات

حسین بهمن آبادی نماینده قالیباف روز دوشنبه در ویژه برنامه شبکه خبری المیادین برای انتخابات ایران حاضر شد و اعلام کرد که نامزدان اصولگرا در نهایت توافق خواهند کرد و این توافق بعد از مناظرات انجام خواهد گرفت. او گفت هنوز فرصت هست و محور انقلابی به اجماع خواهد رسید.

نماینده محمد باقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم با حضور در استودیو شبکه المیادین در تهران ویژه انتخابات اعلام کرد، «نیروهای انقلاب» توافق خواهند کرد و همه از آنچه توافق شود، حمایت می‌کنند.
 
به گزارش ایسنا، حسین بهمن آبادی نماینده قالیباف روز دوشنبه در ویژه برنامه شبکه خبری المیادین برای انتخابات ایران حاضر شد و اعلام کرد که نامزدان اصولگرا در نهایت توافق خواهند کرد و این توافق بعد از مناظرات انجام خواهد گرفت. او گفت هنوز فرصت هست و محور انقلابی به اجماع خواهد رسید.
 
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور سه نامزد دیگر مثل سعید جلیلی، علیرضا زاکانی و امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی، چه ویژگی در قالیباف هست که مردم به وی رأی دهند و آیا احتمال توافق این نامزدها هست یا خیر؟ گفت: همه اصولگرایان از یک خانواده هستند و همه متعهد و متدینند. ویژگی آقای قالیباف این است که وی عملگرا و یک مجری و اجرا کننده قوی است که کارنامه‌ای مملوء از خدمات دارد. مطمئنا نیروهای انقلاب بسوی شکاف و اختلاف حرکت نخواهند کرد زیرا همه در یک سنگر هستیم. ان شاء الله توافق خواهد شد.
 
المیادین در ادامه سوالات تأکید کرد که اکنون به نظر می‌رسد که قویترین نامزدهای اصولگرا آقای قالیباف و جلیلی هستند که در نهایت اگر توافق صورت بگیرد به هر حال یکی از این دو باید کناره گیری کند.
 
نماینده قالیباف گفت: آن کسی که باید تصمیم بگیرد که چه کسی بماند و چه کسی کنار برود، من نیستم؛ لذا ما فکر می کنیم که آقای قالیباف همیشه در امور اجرایی بوده و عملکرد موفقی دارد و فکر می‌کنم که در نهایت [نامزدهای جبهه انقلاب] به توافق خواهند رسید در این خصوص. آقای جلیلی و قالیباف با هم دوست هستند. همینطور آقای قاضی زاده و زاکانی. همه در یک محور هستند. مثل یک لشکر با چهار تیپ. در نهایت هر شخصی که بر سر آن توافق شود ما از وی حمایت خواهیم کرد.  
 
المیادین پرسید: لطفا بله یا خیر پاسخ دهید. آیا توافق بر سر این‌که چه نامزدی در نهایت باقی بماند بعد از برگزاری مناظرات پنج گانه خواهد بود؟
 
بهمن آبادی نماینده قالیباف تایید کرد: بله حتما بعد از مناظرات خواهد بود این توافق.  
 
در بخشی دیگر از این مصاحبه المیادین از سیاست خارجی آقای قالیباف پرسید و سوال کرد که وی سیاست شرق یا غرب کدام را دنبال خواهد کرد؟
 
نماینده قالیباف گفت، در خصوص روابط خارجی باید اعلام کنم که همان سیاست مبتنی بر احترام متقابل پیگیری خواهد شد. اما اگر جایی منافع ایران تهدید شود ایران پاسخ خواهد داد. این سیاست جمهوری اسلامی ایران است و همه رؤسای جمهور ایران همیشه در مقابل ظلم ایستاده‌اند.
 
المیادین تأکید کرد که این پاسخ خیلی کلی است. آیا رویکرد روشنتری در سیاست خارجی دارید؟
 
بهمن‌آبادی گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران تعامل با همه کشورها بخصوص همسایگان است. اگر ایران در مقابل برخی کشورها می‌ایستد به این دلیل است که آن‌ها زیاده‌خواهی می‌کنند.
 
المیادین در سوالی دیگر با توجه به تحولات منطقه درباره تحولات غزه و همچنین تهدیدات اخیر اسرائیل علیه لبنان سوال کرد.
 
نماینده قالیباف گفت، دشمن خوب می‌داند اگر حماقتی علیه ایران بکند، ایران پاسخ خواهد داد و آن پاسخی که ایران در واکنش به حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق داد، کمترین واکن‌شها بود. ایران در این خصوص با کسی تعارف ندارد اما شما ببینید که دشمن هنوز نتوانسته از پس یک گروه کوچک مقاومت بر آید چه برسد به ایران.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان