بازگشت قایدی به استقلال منتفی شد؛ رقم نجومی شیخ نشینان، آبی‌ها را ناامید کرد

مهدی قایدی، ستاره بوشهری فوتبال ایران، که فصل گذشته با درخشش در لیگ امارات شایعاتی درباره بازگشتش به استقلال را داغ کرده بود، در آستانه فصل جدید با چالشی بزرگ روبرو شده است.

 مهدی قایدی برای حضور در استقلال کار سختی پیش رو دارد، چرا که شباب الاهلی به همین سادگی با جدایی‌اش موافقت نمی‌کند.

به گزارش ایرنا، بازگشت مهدی قایدی به استقلال به یک عملیات غیرممکن تبدیل شده است. ستاره بوشهری که فصل قبل به صورت قرضی برای اتحاد کلباء بازی می‌کرد، آنقدر درخشید که حالا تیم‌های دیگری از امارات برای شکار او در کمین نشسته‌اند. قایدی جزو موثرترین بازیکنان لیگ امارات بود اما در پایان فصل و با توجه به پایان قرارداد قرضی به شباب الاهلی برگشته تا این باشگاه در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد.

گویا شباب الاهلی که دو سال دیگر با قایدی قرارداد دارد، علاقه‌ای به استفاده دوباره از او ندارد و هدفش این است یا ستاره ایرانی‌اش را به طور قطعی بفروشد یا او را قرضی به تیم دیگری بفرستد. بحث اصلی این است که قرارداد قرضی قایدی با اتحاد کلباء تمدید شود و این مهاجم 26 ساله فصل 2025-2024 را نیز در این باشگاه سپری کند. اتفاقی که رسانه‌های اماراتی نیز چند روز قبل اخباری پیرامونش منتشر کردند.

 

مدیران استقلال اما امیدوارند بتوانند دوباره قایدی را به خدمت بگیرند. اتفاقی که درخواست اصلی هواداران استقلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی است. آخرین خبر از امارات اما می‌تواند بارقه‌های امید در استقلال را به یأس تبدیل کند. گویا مدیران شباب الاهلی اعلام کرده‌اند فقط با پرداخت مبلغ 3/5 میلیون دلار(حدود 200 میلیارد تومان ) راضی به جدایی قایدی هستند. رقمی بالا که نیمی از بودجه فصل بعد استقلال را در بر خواهد گرفت.

با توجه به این مسأله و البته اتفاقات شخصی که برای قایدی رخ داده، بعید است انتقال او در این تابستان و به مقصد استقلال نهایی شود. این بازیکن در ادنوک لیگ روزهای درخشانی را سپری می‌کند و از طرفی باشگاه استقلال هم بودجه‌ای ندارد تا این هزینه سرسام‌آور را متقبل شود. بنابراین از حالا باید بازگشت قایدی به استقلال را منتفی بدانیم، مگر اینکه چک و چانه‌ای زده شود و شباب الاهلی نیز رقم مورد نظرش را تعدیل کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان