طرز تهیه لیموناد توت فرنگی نوشیدنی خنک و محبوب تابستانی

برای داشتن یک نوشیدنی تابستانی فوق العاده نی توانید در این بخش با طرز تهیه لیموناد توت فرنگی همراه ما باشید. این نوشیدنی رسپی ساده و فوق العاده ای دارد.

طرز تهیه لیموناد توت فرنگی نوشیدنی خنک و محبوب تابستانی

لیموناد یک نوشیدنی فوق العاده بوده و شما می‌ توانید در این بخش با طرز تهیه لیموناد توت فرنگی آشنا شوید. یک نوشیدنی تابستانه و فوق العاده که برای پذیرایی در مهمانی‌ ها مناسب است.

برای داشتن منویی  از نوشیدنی‌ های تابستانه می‌ توانید در این بخش همراه ما باشید. طرز تهیه لیموناد نعنایی با دستور ساده را در لینک مطالعه کنید.

مواد اولیه:

  • توت فرنگی: 600 گرم
  • یخ: به میزان لازم
  • لیمو ترش: 3 عدد
  • شکر: 1 لیوان
  • نعنا: برای دیزاین
  • آب: 2 لیتر

طرز تهیه لیموناد توت فرنگی:

نحوه تهیه لیموناد توت فرنگی

برای اینکه طعم فوق العاده این نوشیدنی را تجربه کنید در ابتدای کار باید توت فرنگی‌ ها را پاک کرده و درون یک ظرف آب سرد قرار دهید. چند دقیقه زمان دهید تا آشغال‌ های اضافی آن درون آب خارج شود. چند مرتبه آن را آبکش کرده و کنار بگذارید.

در این بخش می‌ توانید لیموی تازه را شسته و پوست آن را با رنگ کمی رنده نمایید. پوست لیمو ترش و آب لیمو ترش را به همراه مقداری آب شکر با یکدیگر ترکیب نمایید. حالا توت فرنگی‌ ها را خور کرده و درون ظرفی ریخته و با میکسر به همراه مواد آب لیمو پوست لیمو و مقداری آب میکس کنید.

در این مرحله از طرز تهیه لیموناد توت فرنگی نوشیدنی لیموناد را 3 تا 2 ساعت درون یخچال گذاشته تا به خوبی خنک شده برای دیزاین لیوان سرو نیز باید لیوان را با عسل دورگیری کرده و بعد درون شکر به غلطانید. شما می‌ توانید با توجه به سلیقه شخصی خود نیز انواع از دیزاین‌ ها را برای نوشیدنی داشته باشید.

طرز تهیه لیموناد توت فرنگی

نوشیدنی را درون لیوان سرو کرده و روی آن را با استفاده از برگ نعنا و لیمو ترش تزیین کنید. شما می‌ توانید از قالب‌ های یخ لیموناد و نعنا نیز برای دیزاین استفاده کنید که یک پیشنهاد فوق العاده می‌ باشد.

روش دوم تهیه نوشیدنی لیمونات توت فرنگی:

این نوشیدنی فوق العاده خنک و خوشمزه تابستانی را می‌ توانید برای پذیرایی در مهمانی‌ های خود تهیه کرده و نوش جان کنید. برای داشتن این نوشیدنی رسپی‌ های متعددی وجود داشته این نوشیدنی فوق العاده خنک و خوشمزه تابستانی را می‌ توانید برای پذیرایی در مهمانی‌ های خود تهیه کرده و نوش جان کنید. برای داشتن این نوشیدنی رسپی‌ های متعددی وجود داشته که در ارگا با آن آشنا می‌ شوید.

مواد اولیه:

  • شکر: نیم فنجان
  • توت فرنگی منجمد: 2 بسته
  • پودر ژلاتین: 1 بسته
  • عصاره لیمو: به میزان لازم
  • آب: 1 فنجان

لیموناد توت فرنگی

طرز تهیه نوشیدنی:

در روش دوم برای داشتن این نوشیدنی ابتدا باید ژلاتین آن را تهیه کنید. ژلاتین را درون یک فنجان آب جوش ریخته و حل کرده تا یکدست شود. درون یخچال قرار دهید و بعد به همراه توت فرنگی‌ ها آب شکر و عصاره لیمو ترکیب کرده و بعد درون لیوان سرو بریزید و نوش جان کنید. این نوشیدنی‌ ها با دو روش تهیه مختلف را می‌ توانید برای پذیرایی در مهمانی‌ های خود تهیه کرده و نوش جان کنید.

شما با داشتن این نوشیدنی های فوق العاده می توانید یک پذیرایی فوق العاده داشته باشید. این نوشیدنی های کافی شاپی را می توانید  به روش های مختلفی تهیه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان