تا کی می‌خواهند سوهان به روان مردم بکشند این پوششی های تکراری با وعده های پوشالی ؟

پوششی که باشی، نه حساب حرف هایت را می‌کنی نه محاسبه نفس و رفتار را. همین می‌شود که می‌توانی وعده های پوشالی هم بدهی

انتخاب نوشت: بررسی کنید و تجربه بیاموزید برای دوره‌های دیگر. این پوششی‌های تکراری، تا کی می‌خواهند سوهان به روان مردم بکشند و از ذخیره اعتباری کشور خرج کنند؟
 
پوششی که باشی، نه حساب حرف هایت را می‌کنی نه محاسبه نفس و رفتار را. همین می‌شود که می‌توانی وعده‌های پوشالی هم بدهی. وعده‌هایی که اگر برای تخم مرغ آب پز هم بخوانی، تبدیل به جوجه می‌شود! واقعا بخشی از وعده‌های برخی پوششی‌ها با واقعیت همین قدر فاصله دارد. کلمات نشسته، تکرار مشربِ آن مردِ رفته، منش‌های از سکه افتاده، کم ندیدیم و نشنیدیم از کسانی که به حکم قانون باید از رجال مذهبی و سیاسی باشند.
 
در تعریفِ اولی هم تصریح شده است:" رجال مذهبی، رجالی هستند که آگاهی لازم به دین اسلام و مذهب تشیع داشته و تدین و تقیدشان به انجام شعایر و مناسک دینی در زندگی فردی و اجتماعی از برجستگی ویژه‌ای برخوردار باشد، به گونه‌ای که در میان مردم به این خصوصیت، شناخته و مشهور باشند. " اگر همین یک معیار را ترازوی سنجش بدانیم، کسانی که به تهمت و تخریب و تهدید، کلمات از زبان و بدخواهی از چشمان شان می‌بارد، از شمارِ تعرف خارج می‌شوند.
 
از تعریفِ دومی هم خارج اند چه در این باره می‌خوانیم:" رجال سیاسی، رجالی هستند که قدرت تحلیل و درک آن‌ها از مسائل و پدیده‌های سیاسی به جهت آگاهی عمیقشان از مسائل سیاسی اجتماعی اعم از داخلی و بین المللی و حضورشان در صحنه‌های سیاسی به نحوی باشد که همواره مصالح نظام اسلامی و معیارهای اصیل انقلابی در عملکرد آن‌ها لحاظ شده باشد، به گونه‌ای که در میان مردم به این خصوصیت، شناخته و مشهور باشند. "
 
اگر مصالحِ نظام و جامعه را می‌فهمیدند رفتار از مفاسد اخلاقی و شرعی، خالی می‌کردند. من فلسفه تایید کسانی که پوششی بودن شان قبل از ثبت نام هم روشن است نمی‌دانم، اما خوب می‌دانم حضور اینان نه تنها به شور انتخاباتی کمک نمی‌کند که به مشارکت سوزی وکاهشِ شدیدِ آرا هم می‌انجامد. بررسی کنید و تجربه بیاموزید برای دوره‌های دیگر. این پوششی‌های تکراری، تا کی می‌خواهند سوهان به روان مردم بکشند و از ذخیره اعتباری کشور خرج کنند؟
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان