نامزد های انتخابات امشب در شبکه جام‌ جم برنامه دارند

«مستند ۲» مسعود پزشکیان ساعت ۱۶ به وقت وین، ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران از کانال اروپا، ساعت ۷ به وقت لس انجلس، ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه  به وقت تهران از کانال آمریکا و نیز ساعت ۲۴  به وقت سیدنی، ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران از کانال آسیا تقدیم مخاطبان می شود.

مستندهای نامزدها از شبکه جام‌جم پخش می‌شود.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «مستند 2» مسعود پزشکیان ساعت 16 به وقت وین، ساعت 17 و 30 دقیقه به وقت تهران از کانال اروپا، ساعت 7 به وقت لس انجلس، ساعت 17 و 30 دقیقه  به وقت تهران از کانال آمریکا و نیز ساعت 24  به وقت سیدنی، ساعت 17 و 30 دقیقه به وقت تهران از کانال آسیا تقدیم مخاطبان می شود.
 
«مستند 2» سعید جلیلی ساعت 16 و 30 دقیقه به وقت وین، ساعت 18 به وقت تهران از کانال اروپا، ساعت 7 و 30 دقیقه به وقت لس آنجلس، ساعت 18 به وقت تهران از کانال آمریکا و نیز ساعت 30 دقیقه بامداد به وقت سیدنی، ساعت 18 به وقت تهران از کانال آسیا پخش می شود.
 
همچنین «مستند 2» سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ساعت 17 به وقت وین، ساعت 18 و 30 دقیقه به وقت تهران از کانال اروپا، ساعت 8 صبح به وقت لس انجلس، ساعت 18 و 30 دقیقه به وقت تهران از کانال آمریکا و نیز ساعت یک بامداد به وقت سیدنی، ساعت 18 و 30 دقیقه به وقت تهران از کانال آسیا پخش می شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان