حمایت روحانی از پزشکیان: به کسی رأی دهیم که مصمم است سایه تحریم را از سر مردم بردارد (فیلم)

حسن روحانی : ما باید روز جمعه به کسی رأی بدهیم که مصمم است سایه تحریم را از سر مردم ایران بردارد. مصمم است برجام را احیا کند. به کسی رأی بدهیم که به دنبال آن خواهد بود به FATF ملحق شویم و مشکلات بانک‌ها و روابط بانکی را به حل‌وفصل برساند.

حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در پیامی ویدئویی درباره چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، حمایت خود را از دکتر مسعود پزشکیان اعلام کرد و از مردم خواست روز جمعه هشتم تیر به این کاندیدا که دارای صفاتی چون صداقت، شجاعت و وفاداری به منافع ملی است، رأی دهند.

ما باید روز جمعه به کسی رأی بدهیم که مصمم است سایه تحریم را از سر مردم ایران بردارد. مصمم است برجام را احیا کند. به کسی رأی بدهیم که به دنبال آن خواهد بود به FATF ملحق شویم و مشکلات بانک‌ها و روابط بانکی را به حل‌وفصل برساند.

من از مردمی که خواهان تعامل سازنده با جهان و خواهان اعتدال در داخل کشور هستند، می‌خواهم که روز جمعه به دکتر مسعود پزشکیان رأی بدهند.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان