وکلای امباپه شمشیر را از رو بستند؛ ۱۰۰ میلیون یورو مطالبه از پاری‌سن‌ژرمن

وکلای کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی رئال مادرید، با ارسال آخرین اخطار به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، خواهان پرداخت مطالبات ۱۰۰ میلیون یورویی موکل خود هستند.

وکلای ستاره تیم ملی فرانسه با هدف اعمال فشار بر باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به منظور پرداخت مطالبات، آخرین هشدار را برای پی‌اس‌جی ارسال کردند.

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان به نقل از منابع آگاه مدعی شد که وکلای کیلیان امباپه، ستاره سابق پی‌اس‌جی و بازیکن فعلی رئال مادرید، با هدف دریافت مطالباتی که امباپه مدعی شده پی‌اس‌جی به او بدهکار است، آخرین اخطار(نوتیس) را برای پاریسی‌ها ارسال کردند.

به نوشته ای‌اس‌پی‌ان این هشدار هفته گذشته به دفتر پی‌اس‌جی رسید. امباپه 25 ساله مدعی است که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن حدود 100 میلیون یورو به او بدهکار است.

ای‌اس‌پی‌ان نوشته پی‌اس‌جی دستمزد ماه‌های آوریل، مه و ژوئن و همچنین پاداش‌های فوریه را به امباپه پرداخت نکرده است.

در سوی مقابل، پی‌اس‌جی مدعی است که امباپه در ماه آگوست با هدف کاهش ضرر مالی باشگاه ناشی از جدایی او به عنوان بازیکن آزاد در پایان قراردادش در ماه ژوئن، از دریافت بخشی از مطالباتش صرف نظر و با باشگاه توافق کرده است.

به نوشته ای‌اس‌پی‌ان هیچ سند مکتوب و امضاشده‌ای دال بر این ادعا وجود ندارد. امباپه مدعی است که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پس از آنکه او تصمیمش برای جدایی از این تیم را اعلام کرده بود، تصمیم به عدم پرداخت دستمزد ماه فوریه تا مه گرفته است. مرد فرانسوی که هم‌اکنون تیم ملی کشورش را در یورو 2024 همراهی می‌کند، هفت سال در پی‌اس‌جی بود و سوم ژوئن به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان