صدور هشدار قرمز برای این استان‌ ها

هشدار قرمز هواشناسی گیلان برای بازه زمانی چهارشنبه شب تا پیش از ظهر فردا (پنجشنبه) صادر شده‌ که در این مدت بارش شدید تا خیلی شدید باران و وزش باد شدید تا خیلی شدید، رعد و برق و تگرگ پیش بینی شده‌است.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل و گیلان ضمن اعلام هشدار قرمز به شهروندان توصیه کرد از هرگونه تردد و اطراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.
 
به گزارش همشهری آنلاین، اداره کل هواشناسی استان اردبیل در اطلاعیه‌ای ضمن اعلام هشدار قرمز شماره 1 از تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های شدید محلی خبر داد و اعلام کرد: این سامانه از عصر چهارشنبه (امروز) تا صبح پنجشنبه در نیمه شمالی استان و مناطقی از مشگین‌شهر فعال خواهد بود.
 
بر این اساس، در این مدت اهالی این مناطق شاهد رخداد تندبادهای لحظه‌ای، بارش شدید باران گاهی به صورت رگبار توام با رعد و برق (به‌ویژه در ساعات شب) و بارش تگرگ خواهند بود.
 
همچنین آرش نبی‌زاده، کارشناس هواشناسی گیلان اظهار کرد: هشدار قرمز هواشناسی گیلان برای بازه زمانی چهارشنبه شب تا پیش از ظهر فردا (پنجشنبه) صادر شده‌ که در این مدت بارش شدید تا خیلی شدید باران و وزش باد شدید تا خیلی شدید، رعد و برق و تگرگ پیش بینی شده‌است.
 
وی افزود: بر اساس نقشه‌های هواشناسی شرایط برای ابرناکی، مه آلودگی هوا، به تناوب رگبار و رعد و برق در برخی مناطق شدید و خیلی شدید، وزش باد برخی مناطق شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ تا اوایل هفته آینده فراهم است اما از امشب تا قبل از ظهر فردا تشدید می‌شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان