انگلیس مدعی اصلی قهرمانی یورو؛ آلمان، اسپانیا و فرانسه در تعقیب

سایت اوپتا در جدیدترین پیش‌بینی خود، انگلیس را با ۱۹.۱۲ درصد شانس، مدعی اصلی قهرمانی یورو ۲۰۲۴ معرفی کرد. آلمان، اسپانیا و فرانسه به ترتیب با ۱۶.۰۹، ۱۵.۴۱ و ۱۳.۲۶ درصد شانس، در رده‌های بعدی قرار دارند.

سایت اوپتا در آخرین جدول خود از انگلیس همچنان به عنوان مدعی اصلی قهرمانی نام برد و آلمان، اسپانیا و فرانسه را شانس‌های بعدی دانست.

به گزارش فارس، شب گذشته مرحله گروهی یورو 2024 برگزار شد و 16 تیم تکلیف خود را در مرحله یک هشتم نهایی دانستند.

نکته مهم شکل نمودار، جدا افتادن انگلیس نسبت به سایر رقبا است؛ در حالی که تیم‌های آلمان، اسپانیا، فرانسه و پرتغال در یک سمت نمودار قرار دارند.

همین موضوع نیز باعث شده تا مسیر انگلیس برای رسیدن به فینال یورو 2024 ساده‌تر از دیگر رقبا شناخته شود. با اینکه انگلیس در یورو نمایشی ضعیف داشته و کارشناسان به شدت از نمایش ساوت‌گیت 2 بازی مقابل دانمارک و اسلوونی انتقاد کردند.

انگلیس مدعی اصلی قهرمانی یورو؛ آلمان، اسپانیا و فرانسه در تعقیب

اوپتا با چنین تحلیلی نوشت که انگلیس با 19.12 درصد شانس اول قهرمانی در یورو 2024 است.

آلمان، میزبان مسابقات با 16.09 درصد شانس دوم، اسپانیا با 15.41 درصد شانس سوم، فرانسه با 13.26 درصد شانس چهارم و پرتغال با 12.48 درصد شانس پنجم شناخته شد.

طبق گزارش اوپتا این 5 تیم مدعی اول قهرمانی هستند و از سمت انگلیس، تیم‌های دیگر مثل هلند با 6.73، ایتالیا با 4.46 و اتریش با 3.64 شانس‌های بعدی قهرمانی محسوب می‌شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان