لوکاکو به جای ناپولی، راهی میلان می‌شود؟

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی، در تماسی با نمایندگان باشگاه میلان، از تمایل خود برای پیوستن به این تیم خبر داده است. این در حالی است که پیش از این، ناپولی به عنوان مقصد احتمالی او در نظر گرفته می‌شد.

 یک منبع خبری در ایتالیا مدعی شد، ستاره بلژیکی فصل گذشته تیم فوتبال رم ممکن است به جای ملحق شدن به سرمربی سابقش، بازی در سومین تیم متفاوت در سری A را تجربه کند.

به گزارش تسنیم، نشریه گاتزتا دلواسپورت مدعی شد روملو لوکاکو در تماسی که با نمایندگان باشگاه میلان داشته از آمادگی خود برای پیوستن به این تیم خبر داده است.

پیش از این از ناپولی به‌عنوان مقصد احتمالی لوکاکو در فصل آینده یاد می‌شد که دلیل اصلی آن انتصاب آنتونیو کونته به‌عنوان سرمربی جدید این تیم است. لوکاکو در اینتر تحت هدایت آنتونیو کونته، بهترین فصل دوران بازیگری‌اش را تجربه کرد و با برنامه‌هایی که از او می‌گرفت، شرایط جسمانی‌اش را هم به طرز چشمگیری ارتقا داد.

گاتزتا اما مدعی شده که ناپولی ممکن است در کورس جذب لوکاکو از میلان عقب بماند. طبق گزارش نشریه میلانی، چلسی حاضر است که لوکاکو را کمتر از نصف رقمی که تابستان سال گذشته می‌خواست و در ازای 30 میلیون یورو بفروشد و این رقم هم آنقدر بالا نیست که میلان نتواند از عهده پرداختش برآید. این در حالیست که دو فصل دیگر از قرارداد لوکاکو با چلسی باقی مانده است.

لوکاکو که در حال حاضر با تیم ملی بلژیک در مسابقات یورو 2024 حضور دارد، فصل گذشته مجموعاً 47 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد (32 بازی در سری A باشگاه‌های ایتالیا، 13 بازی در لیگ اروپا و دو بازی در جام حذفی ایتالیا) و در آنها 21 گل زد و پنج پاس گل داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان