بانوی ۱۰۰ ساله ترکمن در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد

حضور شهروندان کهنسال در کنار عروس و دامادهای‌ جوان که زندگی مشترک خود را با رای دادن در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز کردند الگوی خوبی برای نسل جوان است.

 «تاج‌خانم منکلی» بانوی 100 ساله ترکمن اهل گنبدکاووس با حضور در شعبه اخذ رای کوی اندیشه این شهرستان در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.
 
به گزارش ایرنا، حضور شهروندان کهنسال در کنار عروس و دامادهای‌ جوان که زندگی مشترک خود را با رای دادن در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز کردند الگوی خوبی برای نسل جوان است.
 
شهرستان گنبدکاووس با افزون بر 400 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
 
به گزارش ایرنا، یک میلیون و 439 هزار و 735 گلستانی واجد شرایط رای دادن در این انتخابات هستند که از این 9 هزار و 643 نفر برای اولین بار اثرگذاری در تعیین سرنوشت کشور را با شرکت در انتخابات تجربه می‌کنند.
 
به گفته رییس ستاد انتخابات گلستان هزار و 515 صندوق، آرای هم استانی‌ها را جمع‌آوری می‌کند که از این تعداد هزار و 212 شعبه ثابت و 303 شعبه سیار است.
 
6 هزار ناظر باتجربه و آموزش‌دیده در شعب اخذ رأی گلستان بر فرایند انتخابات نظارت می‌کنند.
 
انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی 30 اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور امروز (جمعه) هشتم تیر 1403 برگزار شد.
 
با انصراف زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی؛ «سعید جلیلی»، «محمد باقر قالیباف»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان