امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان ۱۲ استان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر به ١٢ استان متاثر شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، گلستان، گیلان و مازندران امدادرسانی کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: 12 استان از یکم تا هشتم تیرماه تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی بودند که ضمن امدادرسانی به حادثه دیدگان، اقلام ضروری در بین آنها توزیع شد.

به گزارش ایرنا، بابک محمودی روز جمعه با اشاره به انجام 104 مورد عملیات سیل و آبگرفتگی، از شرکت بیش از 800 امدادگر در امدادرسانی خبر داد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی از یکم تا هشتم تیر ١٤٠٣ و تا ساعت 5 و 30 صبح امروز (جمعه) گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر به ١٢ استان متاثر شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، گلستان، گیلان و مازندران امدادرسانی کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت زمان، 104 مورد عملیات امدادی انجام شده است، ادامه داد: در این مدت به هزار و 804 نفر امدادرسانی شده، 425 نفر اسکان اضطراری یافتند و 217 نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

محمودی گفت: در این حوادث پنج نفر از هموطنان جان باختند که چهار نفر مربوط به حادثه سیل ( سه نفر رودبار و یک نفر سوادکوه) و یک نفر به دلیل رعدو برق در سراب بوده است؛ ضمن آنکه یک نفر در سوادکوه و یک نفر در کلیبر مفقود شده اند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: در این مدت 213 تیم امدادی شامل 814 امدادگر، در عملیات تخلیه آب 358 واحد مسکونی شرکت کردند و امدادگران 89 دستگاه چادر، 272 تخته پتو، 138 تخته موکت، 59 ست ظروف، 274 کیلوگرم نایلون، 134 البسه و 99 بسته غذایی را بین افراد متاثر از سیل و آبگرفتگی توزیع کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان