حمله مسلحانه به صندوق اخذ رای در جکیگور سیستان و بلوچستان؛ دو شهید و چند زخمی (+اسامی شهدا)

در حمله مسلحانه افراد ناشناس به خودروی حامل صندوق اخذ رای در منطقه جکیگور از توابع استان سیستان و بلوچستان، دو نفر از ماموران شهید و چند نفر دیگر زخمی شدند. این حمله پس از پایان رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ رخ داده است.

یک منبع اگاه گفت: 2نفر از ماموران بر اثر حمله اشرار مسلح به خودرو حامل صندوق اخذ رای در منطقه جکیگور جنوب سیستان و بلوچستان شهید شدند.

این منبع آگاه بامداد شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: دقایقی قبل اشرار مسلح به صورت مسلحانه به خودرو حامل صندوق اخذ رای در جکیگور حمله کردند که در این حادثه 2 نفر شهید و تعدادی از افراد نیز زخمی شدند.

وی بیان کرد: این اتفاق پس از اتمام رای گیری رخ داده است.

تکمیلی؛ در حمله  ناکام افراد مسلح به صندوق رای در جکیگور  سرباز وظیفه انتظامی فرهاد جلیل و گروهبان‌یکم مرزبانی ابراهیم مرمزی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

برابر اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان؛ ساعاتی قبل افراد مسلح ناجوانمردانه جهت ربودن صندوق آرای منطقه جکیگور به خودروی عوامل اجرایی و انتظامی صندوق أخذ رای از چند جهت تیراندازی که در ادامه با رشادت ماموران انتظامی محافظ، صندوق ارای مردم حفاظت ولی تعداد 5 نفر از عوامل اجرایی و انتظامی مجروح و به مرکز درمانی منتقل  که متأسفانه دو نفر بنامان سرباز وظیفه انتظامی فرهاد جلیل و گروهبان‌یکم مرزبانی ابراهیم مرمزی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر