رسوایی بزرگ رئیس مرکز ملی سینمای فرانسه ؛ تجاوز به پسر خوانده‌اش

رئیس مرکز ملی سینما و تصویر متحرک فرانسه پس از محکومیت به تجاوز جنسی به پسر خوانده‌اش در سال ۲۰۲۰، به سه سال زندان از جمله دو سال محکومیت تعلیق محکوم شد

«دومینیک بوتونات» رئیس مرکز ملی سینمای فرانسه (CNC) به دلیل تجاوز به پسر خوانده‌اش در سال 2020، به سه سال زندان محکوم شد.

به گزارش ایسنا، «دومینیک بوتونات» رئیس مرکز ملی سینما و تصویر متحرک فرانسه (CNC)، پس از محکومیت به تجاوز جنسی به پسر خوانده‌اش در سال 2020، به سه سال زندان از جمله دو سال محکومیت تعلیق محکوم شد و باید یک سال از مدت محکومیت خود را با دستبند الکترونیکی در خانه سپری کند و به مدت سه سال نیز از هرگونه تماس با قربانی منع شد.

پس از اعلام این حکم از سوی دادگاه، «بوتونات» اعلام کرد که از ریاست مرکز ملی سینمای فرانسه کناره‌گیری کرده است.

به گزارش فرانس 24، در بیانیه‌ای که توسط مرکز ملی سینمای فرانسه منتشر شد، «دومنیک وتونات» بار دیگر بر بی‌گناهی خود را تاکید کرد و گفت که درخواست تجدید نظر خواهد کرد.

این مرد جوان بوتونات را متهم کرد که در تعطیلات سال 2020 در یونان در سال 2020 زمانی که او 19 ساله بود، مورد تجاوز جنسی قرار داده است، با این حال «بوتونات» هرگونه تجاوز جنسی را رد می کند. او در دادگاه گفت که این پسرخوانده اش بود که این ماجرا را آغاز کرد.

«کارولین توبی» وکیل قربانی، گفت: «این پرونده نشان‌دهنده کامل تجاوز جنسی است» و افزود که «سوءاستفاده از قدرت» در دادگاه تشخیص داده شده است. در 14 ژوئن، دادستان عمومی برای «بوتونات» درخواست سه سال حبس تعلیقی کرده بود.

این محاکمه در حالی برگزار شد که سینمای فرانسه درگیر موج جدیدی از جنبش «MeToo» است که چندین نام بزرگ از جمله اسطوره بازیگری «ژرار دوپاردیو» را به آزار جنسی متهم کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان