گولسیانی، در میان برترین پنالتی‌زنان یورو؛ بالاتر از رونالدو!

گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس، با آمار فوق‌العاده خود در ضربات پنالتی، سوژه جدید رسانه معتبر ترنسفرمارکت شده است.

آمار درخشان مدافع پرسپولیسی‌ها در ضربات پنالتی سوژه مطلب جدید رسانه ترنسفرمارکت بوده‌است.

به گزارش طرفداری، گئورگی گولسیانی از بهترین پنالتی‌زنان رقابت‌های یورو 2024 آلمان است.

رقابت‌های یورو 2024 به مرحله حذفی خود رسیده‌است و این بدان معناست که باید انتظار بازی‌هایی که به وقت اضافه و سپس ضربات پنالتی کشیده می‌شوند را داشته‌باشیم. از این رو تیم‌های ملی به بازیکنانی نیاز دارند تا بتواند با گل‌کردن ضربات حساس خود در صورت لزوم، امیدهای کشورشان را برای بقا در رقابت‌ها زنده نگه دارند.

این مطلب جدیدترین سوژه رسانه معتبر ترنسفرمارکت بوده‌است؛ جایی‌که صفحه رسمی این سایت در شبکه‌های اجتماعی جدولی منتشر کرده و در آن به بازیکنانی پرداخته که بیشترین نرخ موفقیت در ضربات پنالتی را حد فاصل دوره قبلی یورو تا به امروز از خود به‌جای گذاشتند و در آن بازیکنان نام‌‌آشنایی نظیر کول پالمر، نیکلاس فولکروگ و کریستیانو رونالدو نیز دیده می‌شود.

نکته جالب توجه حضور گئورگی گولسیانی، مدافع 33 ساله باشگاه پرسپولیس است. این بازیکن تیم ملی گرجستان در 3 سال گذشته 17 پنالتی زده که 16 مورد از این تعداد به گل انجامیده‌است و از این‌رو، وی را با نرخ 94.1٪ در رتبه هفتم میان کل بازیکنان یورو قرار می‌دهد. ( تنها پنالتی از دست رفته وی مربوط به دیدار پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2023 است )

این‌در‌حالی‌ست که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره باشگاه النصر و کاپیتان تیم ملی پرتغال با نرخ 90 درصد از 29 پنالتی در جایگاه پایین‌تری نسبت به گولسیانی قرار دارد.

گولسیانی، در میان برترین پنالتی‌زنان یورو؛ بالاتر از رونالدو!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان