غرق شدن دو جوان در چاه نیمه زهک سیستان و بلوچستان؛ هشدار هلال احمر برای شنا در مکان‌های ناامن

بی‌احتیاطی و عدم آشنایی با فن شنا، جان دو جوان ۱۶ ساله را در چاه نیمه زهک گرفت. تیم‌های امداد و نجات هلال احمر پس از جستجوی ۳ ساعته، پیکر بی‌جان این افراد را از آب بیرون کشیدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 2 جوان بر اثر بی احتیاطی و آشنا نبودن به فن شنا در چاه نیمه شهرستان زهک غرق شدند.

به گزارش ایسنا، سیدمحمدمهدی سجادی افزود: امروز طی گزارش مفقودی و غرق شدگی توسط نیروهای اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات بلافاصله یک تیم امداد و نجات متشکل از 6 نفر از نیروهای پایگاه «چاه نیمه» به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حدودا سه ساعت جست‌وجو و تلاش تیم‌های هلال احمر عصر امروز پیکر بی جان 2 جوان 16 ساله پیدا و از آب بیرون کشیده و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه عدم توجه و شناخت محل باعث غرق شدگی باعث فوت 2 نفر در چاه نیمه اول شهرستان زهک شد لذا یادگیری مهارت‌های شنا کردن و آموزش در مواجهه با شرایط غرق شدگی را با توجه به فصل گرما ضروری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به آشنا نبودن مردم از وضعیت رودخانه‌ها از خانواده‌ها تقاضا می‌شود از تردد در محدوده رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان