بازنشستگان کارگری در انتظار واریز ۳ میلیون تومانِ متناسب‌ سازی

هفت تیرماه، مبلغ ۳ میلیون تومان بابت سه ماه علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان صندوق‌های دولتی واریز شد اما بازنشستگان کارگری بی‌نصیب ماندند.

بازنشستگان کارگری می‌گویند چرا دولت بدهی خود به سازمان را نمی‌پردازد، چرا تامین اجتماعی به تکالیف خود عمل نمی‌کند؟
 
به گزارش ایلنا، هفت تیرماه، مبلغ 3 میلیون تومان بابت سه ماه علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان صندوق‌های دولتی واریز شد اما بازنشستگان کارگری بی‌نصیب ماندند.
 
بازنشستگان کارگری در تماس با ما اعلام کردند دلیل تامین اجتماعی که به محض تامین منابع، علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب مستمری بگیران واریز می‌شود، قابل قبول نیست؛ سازمان تامین اجتماعی باید برای پرداخت این مبلغ تامین اعتبار صورت دهد.
 
سمیعی، یک بازنشسته کارگری در این مورد می‌گوید: چرا بازنشستگان تامین اجتماعی نادیده گرفته شده‌اند؟ چرا دولت مبلغ علی‌الحساب را به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی نپرداخت؟ اگر معتقدند سازمان دولتی نیست، چرا دولت در مورد همه چیز از جمله افزایش حقوق بازنشستگان تصمیم‌ می‌گیرد؟
 
به گفته این بازنشسته، اگر سازمان تامین اجتماعی را غیر دولتی می‌دانید چرا دولت متولی همه چیز است و همچنین ماهانه بدهی دولت به سازمان افزایش یافته و با افرایش نرخ تورم، شاهد شکاف بیشتر حقوق بازنشستگان با هزینه سبد معیشت هستیم!
 
او خطاب به وزیر کار گفت: وقتی دولت با عنایت به بدهی چند صد میلیارد تومانی خود حاضر به پرداخت این مبلغ علی الحساب به حساب بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی نیست، به عنوان وزیر رفاه که پیشنهاد پرداخت مبلغ علی الحساب توسط شما داده شده شایسته است به صورت کارشناسی این مبلغ به حساب بازنشستگان سازمان نیز واریز و متعاقبا از محل بدهی دولت کسر شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان