شروع نبردهای حذفی یورو ۲۰۲۴؛ ایتالیا و آلمان به مصاف سوئیس و دانمارک می‌روند

دور حذفی یورو ۲۰۲۴ از امروز با دو دیدار حساس و جذاب آغاز می‌شود. ایتالیا، مدافع عنوان قهرمانی، در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف سوئیس می‌رود و در دیداری دیگر، آلمان، میزبان مسابقات، در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند به مصاف دانمارک خواهد رفت.

دیدارهای حذفی یورو 2024 از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، امروز دیدارهای یورو 2024 از سر گرفته می‌شود و در اولین روز از دور حذفی این رقابت‌ها، در دو دیدار مدافع عنوان قهرمانی به مصاف سوییس می‌رود و دانمارک در برابر میزبان رقابت‌ها صف‌آرایی می‌کند.

19:30: ایتالیا - سوئیس

تکرار دیدار دور گروهی یورو 2020، این بار در دور حذفی؛ گرانیت ژاکا کاپیتان تیم ملی سوئیس پس از عملکرد قابل قبول این تیم در دور گروهی در مورد این دیدار گفته: ‘’قدم اول را پشت سر گذاشتیم و حالا منتظر دیدارهای حذفی هستیم، امیدواریم الان همه احترام بیشتری برای ما قائل شوند’’، از طرفی دیگر شاگردان اسپالتی که پس تساوی دراماتیک برابر کرواسی جواز حضور در دور حذفی را کسب کردند، به گفته رتگویی مهاجم لاجوردی پوشان می‌خواهند پیروز میدان باشند و از این مرحله عبور کنند. یکی از غایبین مهم ترکیب ایتالیا در این دیدار کالافیوری مدافع میانی این تیم است.

22:30: آلمان - دانمارک

پس از صعود ژرمن‌ها به عنوان صدرنشین، شاگردان ناگلزمن امروز در استادیوم خانگی تیم دورتموند، وست‌فالن، به مصاف دانمارک می‌روند. نمایش ترکیب جوان و باتجربه ‘’موسیالا، وریتز، کروس’’ در تیم ملی آلمان می‌تواند این تیم را برای چهارمین بار در پنج دوره اخیر راهی یک‌چهارم کند.

اگرچه دانمارکی‌ها با کسب سه تساوی در سه دیدار دور گروهی، می‌توانند کار را برای تیم میزبان سخت کنند، عملکرد قابل توجه کریستین اریکسن و راسموس هویلاند در این رقابت‌ها نیز مزید بر علت است. سه دیدار از چهار دیدار اخیر این دو تیم به تساوی انجامیده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان