اختلاف مالی، مانع حضور ماتزاری در پرسپولیس شد

در حالی که پیش از این گمانه‌زنی‌های زیادی درباره عدم تمایل والتر ماتزاری برای حضور در پرسپولیس به دلیل مسائل شخصی مطرح شده بود، اکنون خبر می‌رسد که اختلافات مالی دلیل اصلی این اتفاق بوده است.

دلیل مهم و اصلی ماتزاری برای نیامدن به پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش فارس، باشگاه پرسپولیس پیش از انتخاب گاریدو به عنوان سرمربی جدید خود قصد داشت والتر ماتزاری سرمربی نامدار و مطرح ایتالیایی را به خدمت بگیرد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

در خصوص ماتزاری در هفته‌های اخیر صحبت‌ها و حواشی زیادی مطرح بود و برخی مدعی بودند که عدم حضور او در ایران با دلیل افشا شدن برخی مسائل شخصی او بی‌ارتباط نبوده است.

در جدیدترین مورد گفته می‌شود که مسائل و اختلافات مالی باعث شده بود تا ماتزاری ایتالیایی به پرسپولیس نیاید که البته باشگاه پرسپولیس هم واکنش دقیق و رسمی نسبت به عدم حضور این مربی نداشت.

گفته می‌شود ماتزاری برای خود و دستیارانش رقمی در حدود یک و نیم میلیون دلار خواسته بود اما باشگاه پرسپولیس فقط 700 هزار دلار برای جذب این مربی مطرح و دستیارانش در نظر داشت که این اختلاف قیمت باعث شد تا در نهایت سرمربی اسبق ناپولی به تهران نیاید.

حالا پرسپولیس با گاریدو قرارداد امضا کرده و منتظر است تا زمینه حضور این مربی اسپانیایی در تهران را تا آخر هفته فراهم کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان